به گزارش شهریار، صبح امروز با حضور معاون هماهنگی امور مناطق، سرپرست معاونت شهرسازی، سرپرست معاونت خدمات شهری، سرپرست جانشین معاونت فنی و عمرانی، مدیرکل امور مالی و شهردار منطقه ۴ تبریز، نواحی چهارگانه این منطقه مشخص شدند. بر اساس این گزارش، ناحیه یک این منطقه در ساختمان معاونت عمرانی و طبقه فوقانی شورای اسلامی […]

به گزارش شهریار، صبح امروز با حضور معاون هماهنگی امور مناطق، سرپرست معاونت شهرسازی، سرپرست معاونت خدمات شهری، سرپرست جانشین معاونت فنی و عمرانی، مدیرکل امور مالی و شهردار منطقه ۴ تبریز، نواحی چهارگانه این منطقه مشخص شدند.

بر اساس این گزارش، ناحیه یک این منطقه در ساختمان معاونت عمرانی و طبقه فوقانی شورای اسلامی استان مستقر خواهند شد و ناحیه دو این منطقه  نیز در دفتر فضای سبز شهری واقع میدان آذربایجان به ارائه خدمات خواهند پرداخند.

ناحیه سه منطقه چهار در ساختمان معاونت خدمات شهری واقع در چایکنار و ناحیه چهار نیز در کتابخانه امیرکبیر استقرار خواهند یافت.

پس از تعیین مکان استقرار نواحی چهارگانه، شهردار منطقه نسبت به تعیین شهردار نواحی اقدام و تمام امور آن ناحیه توسط آن واحد پیگیری و اقدام خواهد شد.  

هر ناحیه چارت مشخص خود را داشته و مسول فنی و عمرانی، فضای سبز و دیگر حوزه‌ها نیز مشخص خواهد شد.

شایان ذکر است، شهرداری منطقه چهار تبریز بعنوان پایلوت اجرای طرح ناحیه بندی مناطق انتخاب شده است.