موافقت اعضای شورا با مساعدت مالی برای برگزاری تور دوچرخه‌سواری ایران – آذربایجان
موافقت اعضای شورا با مساعدت مالی برای برگزاری تور دوچرخه‌سواری ایران – آذربایجان

[ad_1] اعضای شورای اسلامی شهر تبریز در هشتادمین جلسه علنی این شورا با لایحه دو فوریتی مساعدت مالی شهرداری تبریز برای برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری ایران – آذربایجان موافقت کردند. به گزارش عصر دهیار،از تبریز، لایحه دو فوریتی شهرداری مبنی بر مساعدت ۲۰ میلیارد ریالی جهت برگزاری تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران – آذربایجان موردبررسی […]

[ad_1]


اعضای شورای اسلامی شهر تبریز در هشتادمین جلسه علنی این شورا با لایحه دو فوریتی مساعدت مالی شهرداری تبریز برای برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری ایران – آذربایجان موافقت کردند.

به گزارش عصر دهیار،از تبریز، لایحه دو فوریتی شهرداری مبنی بر مساعدت ۲۰ میلیارد ریالی جهت برگزاری تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران – آذربایجان موردبررسی قرارگرفته و به تصویب رسید.

یعقوب هوشیار، شهردار تبریز در این خصوص اظهار داشت: تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران – آذربایجان طی سال‌های گذشته به صورت متوالی برگزارشده اما در سال‌های اخیر به خاطر شیوع ویروس کرونا متوقف شده است.

وی افزود: این تور به نوعی به برند تبریز تبدیل شده و برخی نیز به نوعی تلاش زیادی برای برگزاری آن ندارند. تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران – آذربایجان ظرفیت و آورده بزرگی برای گردشگری شهرمان دارد چرا که علاوه بر ورزشکاران سایر استان‌های کشور، تیم‌ها و ورزشکاران دیگر کشورها نیز در این تور حضور پیدا می‌کنند. اگر این تور یکی دو سال دیگر برگزار نشود، از بین می‌رود. بر همین اساس تلاش می‌کنیم با این اقدام به شهرمان کمک کنیم.

لازم به ذکر است، اعضای شورای اسلامی شهر تبریز با دو فوریت و متن لایحه مساعدت ۲۰ میلیارد ریالی شهرداری تبریز به برگزاری تور دوچرخه‌سواری ایران – آذربایجان موافقت کردند.

انتهای پیام/


[ad_2]