به گزارش عصر دهیار، عباس رنجبر پیش از ظهر امروز در اولین همایش از سلسله همایش‌های همیاری نخبگان مردم، نهادهای انقلابی و دولت سیزدهم در گام دوم انقلاب حضور یافت. بر اساس این گزارش، مقاله شهردار تبریز تحت عنوان «تبیین نقش مردم، فرهیختگان و دستگاه های اجرایی در تحقق بیانیه گام دوم» رتبه دوم این […]

به گزارش عصر دهیار، عباس رنجبر پیش از ظهر امروز در اولین همایش از سلسله همایش‌های همیاری نخبگان مردم، نهادهای انقلابی و دولت سیزدهم در گام دوم انقلاب حضور یافت.

بر اساس این گزارش، مقاله شهردار تبریز تحت عنوان «تبیین نقش مردم، فرهیختگان و دستگاه های اجرایی در تحقق بیانیه گام دوم» رتبه دوم این همایش را کسب کرد.

سرهنگ محمودی از پلیس فتا نفر اول، عباس رنجبر، شهردار تبریز نفر دوم و عباس‌زاده مدیرکل امور دارایی نفر سوم این همایش انتخاب شدند.

سلسله همایش‌های گام دوم انقلاب با محوریت فرصت‌ها و چالش‌های استان و نحوه همیاری نخبگان مردم، نهادهای انقلابی و دولت سیزدهم در گام دوم انقلاب در سه مرحله ویژه مدیران ارشد، اساتید دانشگاه‌ها و عموم مردم برگزار می‌شود که طی آن مقالات رسیده به دبیرخانه همایش بررسی و از مقالات برتر تجلیل می‌شود.