معرفی دستگاه‌های اجرایی برتر آذربایجان‌شرقی در هفته دولت
معرفی دستگاه‌های اجرایی برتر آذربایجان‌شرقی در هفته دولت

[ad_1] معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی گفت: دستگاه‌های برتر استان به مناسبت هفته دولت و در جشنواره شهید رجایی مورد تجلیل قرار می‌گیرند. به گزارش عصر دهیار،از تبریز، حیدر فتح‌زاده پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان در سال ۱۴۰۰ با مشارکت […]

[ad_1]


معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی گفت: دستگاه‌های برتر استان به مناسبت هفته دولت و در جشنواره شهید رجایی مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

به گزارش عصر دهیار،از تبریز، حیدر فتح‌زاده پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان در سال ۱۴۰۰ با مشارکت ۵۷ دستگاه از نهم تیرماه جاری شده است.

وی افزود: در ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۰ دستگاه‌های اجرایی شاخص‌های عمومی و اختصاصی هر کدام یک‌هزار امتیاز دارد.

 فتح‌زاده گفت: محورهای ارزیابی عملکرد در بخش شاخص‌های عمومی، ارائه خدمات دستگاه و سهولت استفاده، شایسته‌سالاری در انتصاب نیروی انسانی، اجرا و ارزشیابی دوره‌های آموزشی مدیران و کارکنان، ارتقای سلامت اداری دستگاه، ارائه خدمات به شهروندان توان‌خواه، استقرار نظام رسیدگی به شکایات مردمی، استقرار نظام جامع توسعه، ترویج فرهنگ اقامه نماز و آسیب‌شناسی و بهبود عملکرد است.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه.ریزی استان تصریح کرد: با اتمام ارزیابی عملکرد، دستگاه‌هایی که بیشترین امتیاز را در شاخص‌های عملکردی عمومی و اختصاصی داشته باشند به مناسبت هفته دولت در جشنواره شهید رجایی مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/۶۰۰۲۶/س


[ad_2]