به گزارش شهریار، یعقوب هوشیار امروز در آیین احیای موزه مشاغل اظهار کرد: تا زمانی که مردم مطالبه‌گری موثری از مسئولان و دستگاه‌ها نداشته باشند و در موضوعات مختلف مشارکت فعالی نکنند، نمی‌توان کارها را آنطور که باید پیش برد. وی ادامه داد: در دوره جدید مدیریت شهری تبریز ما در پی این هستیم که […]

به گزارش شهریار، یعقوب هوشیار امروز در آیین احیای موزه مشاغل اظهار کرد: تا زمانی که مردم مطالبه‌گری موثری از مسئولان و دستگاه‌ها نداشته باشند و در موضوعات مختلف مشارکت فعالی نکنند، نمی‌توان کارها را آنطور که باید پیش برد.

وی ادامه داد: در دوره جدید مدیریت شهری تبریز ما در پی این هستیم که نقش پررنگی به مردم بدهیم و در واقع مردم بیشترین و مهم‌ترین نقش را در مدیریت شهر ایفا کنند.

شهردار تبریز اضافه کرد: در این میان نخبگان جایگاه ویژه‌ای دارند و خودمان را ملزم می‌دانیم چه در مسائل عمومی و چه در مسائل تخصصی شهر، آرا صاحب‌نظران و نخبگان را مد نظر قرار دهیم.

وی یاداور شد: متاسفانه تا امروز آنچنان بین مدیران و ظرفیت‌های اجتماعی همگرایی‌های لازم وجود نداشته و به همین خاطر مدیریت شهری به برخی اهداف اصلی خود نرسیده است.

هوشیار در پایان با اشاره به احیا موزه مشاغل به عنوان یکی از موزه‌های مهم شهر، گفت: امیدواریم به زودی شاهد توسعه و تقویت موزه مشاغل و سایر موزه‌های شهرمان باشیم.