به گزارش شهریار، یعقوب وحیدکیا در این دیدار روز ارتش را نمادی بر یادآوری اقتدار و پایداری و عزت و سلحشوری ارتشی ها دانست و گفت: این روز یادآور جانفشانی و رشادت و فداکاری ارتش ایران اسلامی بر هموطنان عزیز است. وی افزود: ارتش همیشه همچون سپاه پشتیبان و در کنار مردم بوده و در […]

به گزارش شهریار، یعقوب وحیدکیا در این دیدار روز ارتش را نمادی بر یادآوری اقتدار و پایداری و عزت و سلحشوری ارتشی ها دانست و گفت: این روز یادآور جانفشانی و رشادت و فداکاری ارتش ایران اسلامی بر هموطنان عزیز است.

وی افزود: ارتش همیشه همچون سپاه پشتیبان و در کنار مردم بوده و در همه مواقع مورد نیاز مانند سیل و زلزله و کرونا، یاریگر مردم بوده است.

در این دیدار سرتیپ دوم ستاد امیرحسین شفیعی فرمانده لشکر ۲۱ حمزه آذربایجان نیز با قدردانی از حضور و تبریک شهردار منطقه ۳، از اقدامات موثر و عملی شهردار منطقه و همکاران وی در خصوص حل مشکلات قطعه زمین مشهور به میدان تیر و قطعه زمین با پلاک ۳۵۳۰ ارتش تشکر کرد و گفت: تلاش های شهرداری منطقه ۳ در حل این مشکل ۲۹ ساله قابل تقدیر است.

شهردار منطقه ۳ نیز گفت: اقدامات لازم قانونی مطابق برنامه در خصوص تفکیک قطعات زمین مشهور به میدان تیر را به زودی شروع خواهیم کرد تا این زمین از بلاتکلیفی چندین ساله رهایی یابد.