قاطعیّت شهرداری منطقه ۱۰ در برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز
قاطعیّت شهرداری منطقه ۱۰ در برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز

به گزارش عصر دهیار، رسول وظیفه شناس با اعلام این خبر گفت : با هدف پیشگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز اکیپ های نظارت بر تخلفات ساختمانی، به صورت مرتب و مستمر در سطح حوزه استحفاظی این شهرداری حضور دارند.وی با عنوان اینکه در جهت استیفای حقوق حقّه شهروندان همه باید از قوانین شهری […]

به گزارش عصر دهیار، رسول وظیفه شناس با اعلام این خبر گفت : با هدف پیشگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز اکیپ های نظارت بر تخلفات ساختمانی، به صورت مرتب و مستمر در سطح حوزه استحفاظی این شهرداری حضور دارند.
وی با عنوان اینکه در جهت استیفای حقوق حقّه شهروندان همه باید از قوانین شهری تبعیّت نمایند، تصریح کرد: برخی از شهروندان ملک‌های ساختمانی خود را به صورت غیر مجاز احداث و یا غیرقانونی به کاربری تجاری تبدیل و آن را مورد استفاده قرار داده و به اخطاریه‌های شهرداری منطقه در خصوص تعیین تکلیف بدهی خود اعتنایی نمی‌کردند.
وی افزود: در همین راستا از سوی خدمات شهری منطقه ورودی این واحدها در سطح حوزه با نیوجرسی مسدود شده و  بازگشایی واحدهای مذکور منوط به رعایت اصول قانونی است.
شهردار منطقه ۱۰ با تاکید بر رعایت مباحث ایمنی در ساخت و سازها گفت: عدم توجه متخلفان ساختمانی به مسائل ایمنی و جان و مال مردم در ساخت و سازهای غیرمجاز یکی از موضوعاتی است که مورد توجه مدیریت شهری این منطقه قرار دارد و با آن ها با قاطعیت برخورد می‌شود.