به گزارش شهریار، متفکر آزاد در این بازدید ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال جدید به مردم شریف تبریز گفت: تفرجگاه عینالی طلای گرانبهایی است که هم از لحاظ تفرجگاهی و هم از لحاظ زیست محیطی، پتانسیل خوبی برای شهر تبریز است.  وی ضمن قدردانی از تلاش های مدیریت و عوامل سازمان اظهار کرد: با وجود […]

 به گزارش شهریار، متفکر آزاد در این بازدید ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال جدید به مردم شریف تبریز گفت: تفرجگاه عینالی طلای گرانبهایی است که هم از لحاظ تفرجگاهی و هم از لحاظ زیست محیطی، پتانسیل خوبی برای شهر تبریز است.

 وی ضمن قدردانی از تلاش های مدیریت و عوامل سازمان اظهار کرد: با وجود مدیریت مناسب و تلاشگر در این مجموعه امید است که شاهد گسترش و جذب گردشگر در این تفرجگاه باشیم چرا که با فعالیت ها و پتانسیل موجود، آینده درخشانی را برای این مجموعه تصور می‌کنیم.

 وی با تاکید بر اهمیت و ضرورت سرمایه‌گذاری به عنوان توسعه تفرجگاه عینالی خاطرنشان کرد: بنده و سایر نمایندگان محترم تبریز اسکو و آذرشهر طی نامه‌ای در خصوص جذب اعتبارات دولتی برای عینالی پیگیر این مسئله هستیم و با برنامه ریزی هدفمند و موثر در بخش سرمایه گذاری امیدواریم روند توسعه و جذب گردشگری بیش از پیش باشد.

 نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در پایان از احتمال سفر ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور اسلامی ایران به شهر تبریز خبر داد.