به گزارش شهریار؛ جلسه هماهنگی و تعامل بین مجموعه حمل و نقل شهرداری تبریز با حضور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز، رئیس پلیس راهور استان و شهرستان تبریز، مدیران عامل سازمان مدیریت حمل بار، شرکت واحد و سازمان تاکسیرانی در دفتر معاونت حمل و نقل برگزار شد.در راستای ماده ۱۰۸ قانون ششم […]

به گزارش شهریار؛ جلسه هماهنگی و تعامل بین مجموعه حمل و نقل شهرداری تبریز با حضور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز، رئیس پلیس راهور استان و شهرستان تبریز، مدیران عامل سازمان مدیریت حمل بار، شرکت واحد و سازمان تاکسیرانی در دفتر معاونت حمل و نقل برگزار شد.
در راستای ماده ۱۰۸ قانون ششم توسعه و انعقاد تفاهم‌نامه هماهنگی و تعامل مجموعه حمل و نقل شهرداری تبریز با پلیس راهور مقرر شد بعد از جمع بندی نظرات و درخواستهای زیرمجموعه های معاونت حمل و نقل این تفاهم‌نامه تهیه و به پلیس راهور اعلام شود.
یعقوب وحیدکیا معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز در این جلسه گفت: هماهنگی و تعامل های لازم جهت تسهیل صدور مجوز تردد خودروهای باری و تجاری بین سازمان مدیریت حمل بار و پلیس راهور باید پیگیری و اقدام عملی در این خصوص انجام پذیرد و عوامل سازمان بار در مرکز تعویض پلاک خودرو (محل دفتر عوارض شهرداری) مستقر شوند تا نسبت به ارائه خدمات در طول ساعات کاری اقدام شود.
در این جلسه مقرر شد جهت اعمال قانون عدم اخذ باربرگ توسط خودروهای باری با ایجاد هماهنگی بین سامانه بار اقدام و میدان نماز به عنوان پایلوت کاری در نظر گرفته شود.
وحیدکیا تاکید کرد: لازم است تا تشدید اعمال قانون عدم صدور برگه معاینه فنی در محدوده ” ال ای زد ” با جدیت پیگیری شود و هماهنگی های لازم در این خصوص مابین مرکز کنترل ترافیک و پلیس به عمل آید.

وی ادامه داد: برای جلوگیری از تخلفات پارک حاشیه ای در ایستگاه‌های حمل و نقل عمومی یک دستگاه خودروبر توسط سازمان تاکسیرانی و شرکت واحد به همراه راننده تهیه و جهت اعمال قانون عدم توقف در ایستگاه‌های اتوبوس و تاکسی توسط عوامل پلیس راهور مورد استفاده قرار گیرد.

وحیدکیا عنوان کرد: اقدامات لازم نیز جهت بازبینی محل ایستگاه‌های حمل و نقل عمومی در محدوده مرکزی شهر توسط سازمان تاکسیرانی و شرکت واحد باید صورت پذیرد و نتیجه جهت طرح و تصویب به معاونت حمل و نقل ارائه شود.