به گزارش شهریار، محمد حسین زاده شهردار منطقه ۹ با اعلام این خبر اظهار کرد: ایستگاه آتش نشانی خاوران از جمله پروژه های اولویت دار و مراکز مهم وحیاتی خدمات رسان این شهرک است و دارای ۸۵۰ متر مربع اعیانی و ۴۱۰۰ متر مربع عرصه است که توسط اکیپ های معاونت فنی و عمرانی منطقه […]

به گزارش شهریار، محمد حسین زاده شهردار منطقه ۹ با اعلام این خبر اظهار کرد: ایستگاه آتش نشانی خاوران از جمله پروژه های اولویت دار و مراکز مهم وحیاتی خدمات رسان این شهرک است و دارای ۸۵۰ متر مربع اعیانی و ۴۱۰۰ متر مربع عرصه است که توسط اکیپ های معاونت فنی و عمرانی منطقه عملیات نازک کاری این پروژه آغاز شده است.

وی افزود: اجرای تاسیسات برقی، مکانیکی، گچ کاری، کف‌سازی و … از جمله اقدامات در حال اجرا ایستگاه آتش نشانی است.

شهردار منطقه ۹ تبریز خاطرنشان کرد: در راستای تکمیل این سایت و همچنین بر اساس کاربری های موجود و تدابیر اتخاذ شده، احداث یک باب سالن بحران در کنار ساختمان آتش نشانی و پد هلی کوپتر شهرک خاوران پیش بینی و لحاظ شده است.

حسین زاده تصریح کرد: قطعا با تکمیل این سایت، امدادرسانی در زمان بروز حوادث و بحران علاوه بر شهرک خاوران، با اتوبان های پیامبر اعظم (ص) و شهید کسایی و همچنین بخش اعظمی از شرق تبریز به سهولت و در کوتاه ترین زمان ممکن میسر خواهد شد.

وی افزود: از مهمترین پیش بینی های صورت گرفته در این ایستگاه آتش نشانی میتوان به پد بالگرد اشاره کرد که در مواقع ضرورت و بحران، با پوشش سریع و مطلوب حوادث، زمان خدمات رسانی و همچنین امداد و نجات شهروندان در شرق تبریز را به حداقل زمان ممکن خواهد رساند.

شهردار منطقه ۹ گفت: عملیات عمرانی احداث ایستگاه آتش نشانی بعنوان یکی از مراکز مهم و حیاتی خدمات رسان خاوران در حال اجرا بوده و در ماه‌های آتی شاهد بهره برداری از این پروژه ی زیرساختی خواهیم بود.

طی ماه های اخیر زیرساخت های لازم برای بهره برداری از ایستگاه آتش نشانی از قبیل انشعابات آب، برق، گاز و تلفن وارد فاز عملیاتی شده است.