به گزارش شهریار، یعقوب هوشیار پس از گذشت هفت روز از حضور خود در منزل دو شهید دفاع مقدس، امروز نیز با همراهی حجت الاسلام برگی و خانم غفوری به صورت جداگانه در منزل شهید ابراهیم واحدی و علی فغفوری از شهدای دوران دفاع مقدس حضور یافت و با خانواده و مادران ایشان دیدار و […]

به گزارش شهریار، یعقوب هوشیار پس از گذشت هفت روز از حضور خود در منزل دو شهید دفاع مقدس، امروز نیز با همراهی حجت الاسلام برگی و خانم غفوری به صورت جداگانه در منزل شهید ابراهیم واحدی و علی فغفوری از شهدای دوران دفاع مقدس حضور یافت و با خانواده و مادران ایشان دیدار و گفتگو کرد.

هوشیار در این دیدار اظهار کرد: تلاش بنده و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز این است که به صورت مداوم و مستمر به دیدار خانواده های عزیز شهدا برویم چراکه معتقدیم دعاهای خیرشان می تواند ما را در مسیری که پیش رو داریم، موفق سازد.

وی ادامه داد: باید همواره به خاطر داشته باشیم که مسئولیت هایی که به دوش ما گذاشته می شود، تداوم همان مسئولیت های شهدای والامقام است و به همین خاطر باید با جان و دلمان در مسیر خدمت رسانی به مردم تلاش کنیم.

شهردار تبریز همچنین اضافه کرد: بسیاری از داشته های کنونی و عزت بین المللی کشورمان را مدیون خون پاک شهدا هستیم؛ پس بر همه ما واجب است در هر جایگاه و شغلی که هستیم با انجام دقیق وظایف خود، دین مان را به شهدای والامقام ادا کنیم.

در پایان برگی رییس شورای اسلامی شهر و غفوری رئیس کمیسیون فرهنگی و هوشیار شهردار تبریز با اهدا لوح های جداگانه ای از خانواده شهیدان ابراهیم واحدی و شهید علی فغفوری تجلیل کردند.