دستگیری باند  حفاران غیرمجازدر چاراویماق
دستگیری باند  حفاران غیرمجازدر چاراویماق

[ad_1] فرمانده انتظامی چاراویماق از دستگیری باند سه نفره حفاران غیر مجاز در یکی از روستاهای این شهرستان خبرداد. به گزارش عصر دهیار،از چاراویماق،  فرامرز بابایاری  در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال کسب خبری مبنی برحضور یک باند سه نفره حفاری غیرمجاز در روستای “ویران قیه” از توابع شهرستان چاراویماق به قصد […]

[ad_1]


فرمانده انتظامی چاراویماق از دستگیری باند سه نفره حفاران غیر مجاز در یکی از روستاهای این شهرستان خبرداد.

به گزارش عصر دهیار،از چاراویماق،  فرامرز بابایاری  در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال کسب خبری مبنی برحضور یک باند سه نفره حفاری غیرمجاز در روستای “ویران قیه” از توابع شهرستان چاراویماق به قصد کشف اموال تاریخی و فرهنگی، موضوع شناسایی و دستگیری به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری۱۱ سریعا به محل مذکور عزیمت و در یک عملیات ضربتی موفق شدند هر سه نفر حفار را دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مقر انتظامی دلالت دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان چاراویماق با بیان اینکه از متهمان اموالی ازقبیل دستگاه فلزیاب و ادوات مربوطه کشف شد، عنوان داشت: متهمان باتشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

بابایاری خاطرنشان کرد: هرگونه حفاری و کاوش غیرمجاز برای به دست آوردن اموال تاریخی و فرهنگی ممنوع بوده و با متخلفان برابر قانون برخورد می شود.

انتهای پیام/


[ad_2]