به گزارش شهریار، میر علی اصغر نساج در آغاز این آیین ضمن خوش آمدگویی به مهمانان و تقدیر از بانیان جلسه اظهار داشت: ماه مبارک رمضان بهترین بهانه برای برگزاری مراسمات فرهنگی و معنوی است.وی خاطرنشان کرد: تدارک برنامه های فرهنگی و معنوی در مناسبت های دینی بهترین راه برای مقابله با تهاجم فرهنگی است.نساج […]

به گزارش شهریار، میر علی اصغر نساج در آغاز این آیین ضمن خوش آمدگویی به مهمانان و تقدیر از بانیان جلسه اظهار داشت: ماه مبارک رمضان بهترین بهانه برای برگزاری مراسمات فرهنگی و معنوی است.
وی خاطرنشان کرد: تدارک برنامه های فرهنگی و معنوی در مناسبت های دینی بهترین راه برای مقابله با تهاجم فرهنگی است.
نساج بر مشارکت شهرداری منطقه ۵ در برنامه های دینی و معنوی مساجد تاکید کرد و افزود: این منطقه آمادگی خود را برای برگزاری برنامه های مشترک فرهنگی و معنوی با محوریت مساجد و پایگاه های مقاومت در سطح حوزه اعلام می کند.
شهردار مطنقه ۵ در بخش دیگری از سخنان خود انس با قرآن را باعث نشاط روحی و جسمی دانست و تصریح کرد: تمام نابسامانی های جوامع مسلمانان به خاطر دوری از قرآن است.
وی با اشاره به برگزاری محفل انس با قرآن در این آیین گفت: خواندن و فهمیدن و عمل کردن به قرآن زنجیروار بهم وصل است و اگر خواندن منجر به عمل نشود بی فایده خواهد بود.
در ادامه این مراسم، حاج رسول آزمایش، حافظ کل قرآن و قاری بین المللی کشور ضمن تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید، در مورد اصول و روش های حفظ و قرائت قرآن سخنرانی و به سئوالات حاضران پاسخ داد.
این آیین پس از اجرای گروه تواشیح شهید باکری، با تقدیر از چهره های برتر قرآنی به کار خود پایان داد.