به گزارش عصر دهیار، مناطق ۱۰‌گانه شهرداری تبریز، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه به مناسبت آغاز چهل و سومین بهار انقلاب اقدام به فضاسازی گسترده از طریق نصب طاق نصرت، المان‌های دهه فجر، نوسازی و نصب بنر، چراغانی ساختمان‌ها و معابر، پخش برنامه‌های فرهنگی از تلویزیون‌های شهری، ایستگاه‌های انقلاب، ایستگاه نقاشی و پخش نواهای انقلاب در […]

به گزارش عصر دهیار، مناطق ۱۰‌گانه شهرداری تبریز، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه به مناسبت آغاز چهل و سومین بهار انقلاب اقدام به فضاسازی گسترده از طریق نصب طاق نصرت، المان‌های دهه فجر، نوسازی و نصب بنر، چراغانی ساختمان‌ها و معابر، پخش برنامه‌های فرهنگی از تلویزیون‌های شهری، ایستگاه‌های انقلاب، ایستگاه نقاشی و پخش نواهای انقلاب در مناطق و سازمان ها کرده است.

شهرداری مطنقه ۲ تبریز با سه المان مرتبط با دهه فجر و یک طاق نصرت و همچنین نصب بنر و پرچم‌هایی با محتوی انقلاب اسلامی به پیشواز این روزها رفته است.

عمده فضاسازی شهرداری منطقه ۳ تبریز در چهارراه ابوریحان است که  با یک المان ۱۲ بهمن و یک‌هزار متر پرچم و چراغانی محل به شکل گسترده این میدان را تزئیین کرده است و در کنار آن دو طاق نصرت نیز در جلوی منطقه و بیت امام جمعه تبریز نصب کرده است.

شهرداری منطقه ۴ اقدام به نصب یک طاق نصرت و پرچم و بنر درسطح منطقه است و شهرداری منطقه ۵ نیز معابرسطح حوزه و ساختمان شهرداری را با پرچم‌ و چراغ  تزئین کرده است.

در شهرداری منطقه ۶ تبریز شاهد نصب یک المان و یک طاق نصرت در خیابان ۲۲ بهمن هستیم که به همراه آن بنرهای و پرچم‌هایی نیز در سطح حوزه نصب شده است.

شهرداری منطقه ۸ تبریز با ۲ المان در میدان شهدا و قاری کؤرپوسی و همچنین نصب انواع بنر و  پرچم این روزها را گرامی دشته است.

شهرداری منطقه ۹ نیز یک طاق نصرت مقابل ساختمان اداره نصب و لوار خاوران، شهدای غواص و ورودی فتح‌آباد را با انواع بنرها و پرچم‌ فضاسازی کرده و در محوزه اداری نیز نمایشگاه عکس انقلاب، ایستگاه نقاشی و پخش نواهای انقلابی را در دستور کار قرار داده است.

سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری تبریز نیز یک طاق نصرت در ائل‌گلی نصب  کرده است و در کنار آن اقدام به تعویض پرچم واقع در تپه پرچم کرده است و همچنین فضای اداری و اتوبان کسایی به طرف ائل‌گلی را با پرچم‌های ایران تزئین کرده است.

دیگر مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری نیز  اقدام به فضاسازی ساخاتمان اداری و بزرگداشت ایام‌الله دهه‌فجر کردند.