به گزارش شهریار، علیرضا فوزی امروز در گفتگو با خبرنگار شهریار با اعلام این خبر گفت: سامانه رسیدگی به شکایات مردمی اداره کل بازرسی شهرداری تبریز یا همان سامانه ۱۳۷، در هر ساعت از شبانه روز آماده دریافت پیامهای شهروندان در خصوص مشکلات و مسائل شهری است. وی ادامه داد: در طول سال گذشته، ۷۴ […]

به گزارش شهریار، علیرضا فوزی امروز در گفتگو با خبرنگار شهریار با اعلام این خبر گفت: سامانه رسیدگی به شکایات مردمی اداره کل بازرسی شهرداری تبریز یا همان سامانه ۱۳۷، در هر ساعت از شبانه روز آماده دریافت پیامهای شهروندان در خصوص مشکلات و مسائل شهری است.

وی ادامه داد: در طول سال گذشته، ۷۴ هزار و ۷۰۳ مورد تماس از سوی شهروندان در خصوص مشکلات و نارسایی‌های شهری در این سامانه ثبت شده که اکثر این پیام ها حاوی درخواست مردم در خصوص رفع سد معبر، لکه گیری آسفالت معابر، جمع اوری سگهای ولگرد، اصلاح و خرابی چراغ های راهنمایی و رانندگی و دیگر مسائل و مشکلات شهرداری تبریز بوده است.

مدیر سامانه ۱۳۷ اداره کل بازرسی شهرداری تبریز عنوان کرد: مسائل و مشکلات مربوط به دیگر مناطق و سازمان های تابعه شهرداری تبریز نیز از طریق همین سامانه ثبت و منتج به نتیجه شده است.

فوزی اظهار کرد: طبق سیستم تعریف شده برای سامانه ۱۳۷، همه پیام های شهروندان ضبط و در جهت بهبود کیفیت خدمات رسانی، دوباره بررسی و مورد پالایش قرار می گیرد.