به گزارش عصر دهیار، در این جلسه پیرامون تکمیل عملیات ساماندهی میدان شهید بهشتی، بحث و تبادل نظر شده و بر لزوم تکمیل این میدان تاکید شد. در این جلسه رضا جان فشان نوبری شهردار منطقه ۸، ضمن ارزشمند خواندن طرح بازآفرینی میدان شهید بهشتی، بر لزوم  تکمیل پروژه میدان شهید بهشتی و حل مشکلات موجود میدان با مشارکت […]

به گزارش عصر دهیار، در این جلسه پیرامون تکمیل عملیات ساماندهی میدان شهید بهشتی، بحث و تبادل نظر شده و بر لزوم تکمیل این میدان تاکید شد.
 در این جلسه رضا جان فشان نوبری شهردار منطقه ۸، ضمن ارزشمند خواندن طرح بازآفرینی میدان شهید بهشتی، بر لزوم  تکمیل پروژه میدان شهید بهشتی و حل مشکلات موجود میدان با مشارکت ارگان های دخیل در پروژه تاکید نموده و خواستار همکاری شرکت عمران بهسازی و سازمان مسکن و شهرسازی با شهرداری منطقه هشت جهت ساماندهی و تکمیل میدان شهید بهشتی شد.
وی افزود: این مکان با داشتن بزرگترین فرش سنگی جهان و وسعت قابل توجه میدان و فضای تجاری پیرامون دارای پتانسیل های بالقوه فراوانی برای تحول و تبدیل به مکان گردشگر پذیر است که در این راستا برنامه ریزی های لازم صورت گرفته و در ماه های آتی اجرایی خواهد شد.
در ادامه جلسه، مسئولین اداره کل شهرسازی استان و نماینده شرکت عمران بهسازی ایران توضیحاتی پیرامون پروژه میدان شهید بهشتی ارائه داد.