[ad_1] عضو شورای اسلامی شهر تبریز تکمیل سامانه شفافیت شهرداری توسط بخش‌های مختلف این مجموعه را مطالبه جدی شورا دانست. به گزارش عصر دهیار،از تبریز، روح الله رشیدی صبح امروز در جلسه علنی این شورا در رابطه با لزوم تکمیل سامانه شفافیت شهرداری تبریز اظهار داشت: سامانه شفافیت رونمایی شده و برخورد مسوولیت‌پذیرانه‌ای نیز در […]

[ad_1]


عضو شورای اسلامی شهر تبریز تکمیل سامانه شفافیت شهرداری توسط بخش‌های مختلف این مجموعه را مطالبه جدی شورا دانست.

به گزارش عصر دهیار،از تبریز، روح الله رشیدی صبح امروز در جلسه علنی این شورا در رابطه با لزوم تکمیل سامانه شفافیت شهرداری تبریز اظهار داشت: سامانه شفافیت رونمایی شده و برخورد مسوولیت‌پذیرانه‌ای نیز در این خصوص صورت گرفت. این سامانه انتظار ۲۰ درصدی را از وضعیت موجود برآورد می‌کند و توقعمان این است که پس از تأمین زیرساخت‌ها، واحد‌های مختلف شهرداری به خصوص بخش‌هایی که مردم توقع بیشتری از آنها دارند، خودشان پیش قدم شوند تا دیگر ما مکاتبه نکنیم که چرا فلان معاونت به تکلیف شفافیتی خود عمل نکرده است.

وی ادامه داد: واحد‌های مختلف بایستی این شفافیت را تکلیف خود دانسته و به عنوان مطالبه جدی شورا به رسمیت بشناسند.

رشیدی افزود: این روند اصلاً خوب نخواهد بود که ما هر هفته دو مجموعه را مورد هدف قرار داده و نامه‌نگاری کنیم تا بخش‌های مربوط به سامانه شفافیت را تکمیل کنند.

ارائه برخی خدمات به مجتمع‌های پرجمعیت، نفع عامه است

دبیر کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر در رابطه با مطالبات ساکنان مجتمع‌های مسکونی پرجمعیت از شهرداری خاطرنشان کرد: مجتمع‌های مسکونی از گذشته با مشکلاتی مواجه هستند و انباشت مطالبات مردمی از شهرداری در این مجتمع‌ها واقعاً زیاد است. مانع پیش روی شهرداری برای ارائه خدمات نیز تدابیر نهاد‌های نظارتی است که می‌گوید این مجتمع‌ها خصوصی هستند و شهرداری در صورت ارائه خدمات، متهم خواهد بود.

رشیدی گفت: درخواست ما این است که با توجه به تعاملی که میان شهرداری، مدیریت ارشد استان و نهاد‌های نظارتی ایجاد می‌شود، موضوعات و مشکلات واقعی مردم مطرح شود که یکی از آنها همین مسأله مجتمع‌های پرجمعیت است. برای مثال حدی از خدمات مانند رسیدگی به درختان و فضای سبز یا لکه‌گیری آسفالت که نفع عامه است، در این مجتمع‌ها تعریف شود.

انتهای پیام/س


[ad_2]