به گزارش شهریار، مهدی ترابی ضمن قدردانی از مهمان‌نوازی خوب شهرداری تبریز و تشکر از زحمات عوامل اجرایی سازمان عینالی گفت مجموعه بزرگ عینالی در موقعیت جغرافیایی خوب و مناسبی از شهر قرار گرفته و توصیه می کنم حتما گردشگران سایر شهرها نیز از این فرصت استفاده کرده و از تفرجگاه عینالی بازدید کنند. ترابی اظهار […]

  به گزارش شهریار، مهدی ترابی ضمن قدردانی از مهمان‌نوازی خوب شهرداری تبریز و تشکر از زحمات عوامل اجرایی سازمان عینالی گفت مجموعه بزرگ عینالی در موقعیت جغرافیایی خوب و مناسبی از شهر قرار گرفته و توصیه می کنم حتما گردشگران سایر شهرها نیز از این فرصت استفاده کرده و از تفرجگاه عینالی بازدید کنند.

ترابی اظهار کرد: تفرجگاه عینالی مجموعه کامل و جامع است چرا که در کنار جلوه های طبیعی و خدادادی این منطقه، حیات وحش و امکانات تفریحی وجود دارد و این باعث زیباتر شدن هر چه بیشتر این تفرجگاه شده است.

 وی در ادامه ضمن اشاره به راه‌های دسترسی و سهولت در رفت و آمد مردم به تفرجگاه و هزینه های انجام شده در خصوص پروژه های عمرانی گفت: تله کابین عینالی از تکنولوژی خوب و به روز دنیا ساخته شده و این امر اطمینان کامل را برای استفاده کنندگان فراهم می سازد.

 وی تصریح کرد: مردمان عزیز ایران همیشه دوست دارند مکانی که برای تفریح انتخاب می‌کنند اماکن مقدس هم وجود داشته باشد و با مزین شدن این تفرجگاه به عطر و بوی ۸ شهید گمنام دفاع مقدس و همچنین آستان مقدس امامزادگان، باعث شده از لحاظ گردشگری مذهبی هم تکمیل باشد.

 شایان ذکر است در این بازدید تقوی رئیس کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر قزوین و منوچهر جعفری مدیرکل امور ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز حضور داشتند.