به گزارش عصر دهیار، حسین عالی باف  از تداوم فعالیت های ضدکرونایی در سطح منطقه خبر داد و افزود: برای حفظ بهداشت محیط شهری و اهمیت سلامت شهروندان، ضد عفونی معابر و مبلمان شهری در سطح حوزه با تلاش بی وقفه عوامل خدمات شهری و اجرائی منطقه انجام می شود. او افزود: در همین راستا […]

به گزارش عصر دهیار، حسین عالی باف  از تداوم فعالیت های ضدکرونایی در سطح منطقه خبر داد و افزود: برای حفظ بهداشت محیط شهری و اهمیت سلامت شهروندان، ضد عفونی معابر و مبلمان شهری در سطح حوزه با تلاش بی وقفه عوامل خدمات شهری و اجرائی منطقه انجام می شود.

او افزود: در همین راستا و با توجه به وضعیت قرمز موجود در سطح شهر، تذکر ارشادی به مغازه داران جهت بستن مغازه ها، صدور اخطاریه به مشاغل گروه های شغلی ۲، ۳ و ۴، و فعالیت اکیپ‌های صوتی هشدار دهنده به صورت سه شیفته بمنظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح حوزه استحفاظی این منطقه تداوم دارد.
شهردار منطقه ۶ در پایان اذعان داشت: برگزاری کارگاه‌ها و وبینارهای مجازی مختلف در جهت آگاهسازی عموم درباره بیماری کرونا، پخش پوستر و تراکت اطلاع رسانی و توزیع اقلام بهداشتی مورد نیاز بصورت رایگان در سطح حوزه استحفاظی توسط واحد فرهنگی اجتماعی منطقه مبنی بر اجرای دستورالعمل‌های قرارگاه عملیاتی ستاد مدیریت کرونای تبریز، انجام می شود.