به گزارش شهریار، شهردار منطقه ۱۰ تبریز به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهداء با مادر گرامی شهید صمد جدیری از شهدای دوران دفاع مقدس دیدار و گفت‌وگو کرد. حسن گنجی در این دیدار با بیان اینکه شهیدان از همه هستی خود گذشتند تا امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان آورند، گفت: مادران […]

به گزارش شهریار، شهردار منطقه ۱۰ تبریز به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهداء با مادر گرامی شهید صمد جدیری از شهدای دوران دفاع مقدس دیدار و گفت‌وگو کرد.

حسن گنجی در این دیدار با بیان اینکه شهیدان از همه هستی خود گذشتند تا امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان آورند، گفت: مادران شهدا الگوی صبر، مقاومت و ایستادگی بوده و یادگاران گهرباری هستند که همواره شایسته تقدیر و سپاسگزاری‌ جامعه بوده و خواهند بود.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با خون شهدا به ثمر رسید، افزود: اقتدار امروز نظام اسلامی و امنیتی که داریم را مرهون شهدایی هستیم که جانشان را در طبق اخلاص گذاشتند و امروز وظیفه ما زنده نگهداشتن یاد و خاطره این بزرگمردان است.

امروز همچنین شهردار منطقه ۵ به همراه جمعی از مدیران منطقه، با حضور در منزل شهید ناصر منصوری جوان با مادر این شهید بزرگوار دیدار کرد.

میرعلی اصغر نساج با تقدیر از نقش و جایگاه والدین شهدای والا مقام گفت: به طور حتم پدران و مادران شهدای میهن اسلامی نقش بسزایی در تربیت اسلامی فرزندان داشته‌اند.

وی ادامه داد: فرزندان با از خودگذشتگی و نثار خون در راه ایمان و اعتقادات خود ایثار کردند و مادران و پدران نیز با شکیبایی و تحمل داغ فرزندان الگوی صبر و ایثار شدند.

شهردار منطقه ۵ تبریز امنیت و عزت روزافزون ایران اسلامی را مرهون خون‌های شهیدان دانست و گفت: وظیفه ما نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، تداوم راه آنان و خدمت به خانواده‌های ایثارگران است.

شهردار منطقه هفت تبریز نیز امروز به همراه مدیران این منطقه با مادر شهید سعیدی، از شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس دیدار کرد.

در این دیدار محمد علی سلیمی اظهار کرد: استواری و امنیت در جامعه و دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی موهبتی الهی است که در نظام مقدس ایران اسلامی نصیب جان بر کفان این عرصه شده است.
وی رشادتهای بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس و دوران های انقلاب اسلامی را همراه با مجاهدت، ایثارگری و بصیرت دانست که در راستای حفظ نظام و انقلاب اسلامی موجب ناکامی دشمنان شده است و در ادامه افزود: نقش مادران در پرورش جوانان با اعتقادات راسخ و تسلیم شدن در برابر حق و پذیرا شدن شهادت فرزندان و همسران خود ستودنی است.

علی سعیدی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بود که در ۹ اسفند ۱۳۶۲در سن ۱۷ سالگی در عملیات خیبر به مقام شهادت نائل شد.

امروز همچنین جمعی از معاونان و مدیران شهرداری منطقه ۲ تبریز با مادر شهید قربان اکرمی، دیدار کردند.

در این دیدار حسین عالی باف، معاون مالی و اقتصادی شهرداری منطقه ۲ ضمن ادای احترام به همه مدافعان و شهدای گلگون کفن ایران اسلامی، از مادران شهدا به عنوان شیرزنان نام‌آوری یاد کرد که با فداکاری و تقدیم جوانان خود برای دفاع از میهن اسلامی مان، در تاریخ ایران ماندگار شدند.

دیدار با خانواده های معظم شهدا در این دوره از مدیریت شهری اهمیت ویژه ای پیدا کرده است که شهردار تبریز در طی یک هفته گذشته با خانواده و مادران چهار شهید دیدار و گفتگو کرده است و شهرداران مناطق نیز به طور مستمر در طی هفته گذشته به دیدار خانواده های شهدا رفته اند.