تحول بافت تاریخی فرهنگی شهر با اجرای پروژه های متعدد عمرانی
تحول بافت تاریخی فرهنگی شهر با اجرای پروژه های متعدد عمرانی

[ad_1] ‌طی برنامه ای فرماندار تبریز به همراه شهردار منطقه ۸ تبریز از پروژه مسیرگشایی و سنگفرش شهید علیپور بازدید نموده و در جریان امورات عمرانی منطقه قرار گرفتند. به گزارش عصردهیار، در این بازدید علی جعفری آذر فرماندار تبریز، اقدامات عمرانی شهرداری منطقه ۸ را در هسته مرکزی شهر، ارزشمند و قابل تقدیر دانسته […]

[ad_1]

‌طی برنامه ای فرماندار تبریز به همراه شهردار منطقه ۸ تبریز از پروژه مسیرگشایی و سنگفرش شهید علیپور بازدید نموده و در جریان امورات عمرانی منطقه قرار گرفتند.

به گزارش عصردهیار، در این بازدید علی جعفری آذر فرماندار تبریز، اقدامات عمرانی شهرداری منطقه ۸ را در هسته مرکزی شهر، ارزشمند و قابل تقدیر دانسته و اجرای پروژه مسیر گشایی شهید علیپور را تسهیل کننده ترافیک در هسته مرکزی شهر دانستند.
فرماندار تبریز دستورات لازم را به مسئولین ادارات آب و برق و گاز و مخابرات در خصوص رفع مشکلات انشعابی خیابان شهید علیپور صادر و بر لزوم افزایش همکاری ها با شهرداری منطقه ۸، در راستای تکمیل این مسیر گشایی تأکید کرد.
رضا جان فشان نوبری شهردار منطقه ۸ نیز در این بازدید با اعلام اینکه در حال حاضر ۴۰ پروژه عمرانی، خدماتی و زیربنایی در سطح حوزه شهرداری منطقه هشت تبریز در حال اجراست افزود: با تلاش عوامل شهرداری منطقه ۸ شاهد فعالیت بالغ بر ۴۰ پروژه عمرانی در منطقه تاریخی فرهنگی تبریز هستیم که با اتمام آن ها شاهد توسعه و تحول بافت مرکزی شهر خواهیم بود.
وی همچنین از اجرای چندین پروژه مسیرگشایی، به منظور حل مشکل ترافیکی در معابر سطح حوزه خبر داد و افزود: اجرای طرح های مسیر گشایی در سطح حوزه شهرداری منطقه هشت تبریز، علاوه بر امکان دسترسی ساکنان و شهروندان به معابر جدید، معضل ترافیک و بلاتکلیفی چندین ساله در بافت مرکزی شهر را نیز برطرف می کند.

[ad_2]