تا پایان نیمه اول سال، تعداد مسیرگشایی های منطقه را به ۶ می رسانیم
تا پایان نیمه اول سال، تعداد مسیرگشایی های منطقه را به ۶ می رسانیم

به گزارش عصر دهیار، اکبر امجدی ظهر امروز در آیین افتتاح خیابان شهید میلانی با اعلام این مطلب اظهار داشت: با افتتاح این خیابان توانستیم از بدو استقرار شورای پنجم تا به امروز ۴ مسیرگشایی در سطح منطقه به بهره برداری برسانیم. او افزود: قرارگیری بخش قابل توجهی از منطقه ۴ تبریز در بافت فرسوده و وجود […]

به گزارش عصر دهیار، اکبر امجدی ظهر امروز در آیین افتتاح خیابان شهید میلانی با اعلام این مطلب اظهار داشت: با افتتاح این خیابان توانستیم از بدو استقرار شورای پنجم تا به امروز ۴ مسیرگشایی در سطح منطقه به بهره برداری برسانیم.

او افزود: قرارگیری بخش قابل توجهی از منطقه ۴ تبریز در بافت فرسوده و وجود ۱۸ مسیرگشایی در طرح تفصیلی این منطقه، اولویت اول ما را به سمت مسیرگشایی سوق داد و به رغم تمامی تنگناهای مالی ناشی از بحران اقتصادی، امروز توانستیم چهارمین مسیرگشایی را به بهره برداری برسانیم.

شهردار منطقه ۴ فاز دوم مسیرگشایی شهید میلانی را به طول ۲۷۰ متر و به عرض ۱۸ متر و با سرمایه گذاری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال عنوان کرده و خاطرنشان ساخت : در به ثمر رسیدن این پروژه؛  اداره کل اوقاف و امور خیریه، اداره کل آموزش و پرورش، بنیاد شهید و امور ایثارگران به همراه دانشگاه علوم پزشکی تبریز مشارکت داشتند.  

وی با اشاره به عملکرد شهرداری منطقه ۴ افزود:‌ در سه سال اخیر ۴۰ پروژه به ارزش ۳۹۰ میلیارد تومان در سطح منطقه ۴ تبریز اجرایی شده که احداث ۸ پارک محله ای و کانال دفع آب های سطحی از جمله پروژه های مهم زیرساختی این منطقه به شمار می رود.

اکبر امجدی بهره برداری از ایستگاه آتش نشانی شهیدان ذاکر ، احیای اصالت تاریخی و فرهنگی مغازه های سنگی ، پل تاریخی آجی چای ، مرمت و بازسازی مقبره آیت الله انگجی و ساماندهی دستفروشان گجیل تبریز را از جمله اقدامات شهرداری منطقه ۴ در سالهای اخیر برشمرد.

وی در پایان سخنان خود از کاهش هزینه های جاری و پرداخت بیش از ۶۵ میلیارد تومان از بدهی های منطقه ۴ خبر داد.