به گزارش شهریار، جواد صدیقی در دیدار با جمعی از مسئولان انجمن خیریه حمایت از مستمندان تبریز با اشاره به همکاری تنگاتنگ و مشترک شهرداری تبریز و این موسسه برای جمع آوری متکدیان حرفه ای از سطح شهر اظهار داشت: اداره کل ساماندهی آسیب دیدگان  اجتماعی در طول سال همکاری تنگاتنگی با موسسه دارد و […]

به گزارش شهریار، جواد صدیقی در دیدار با جمعی از مسئولان انجمن خیریه حمایت از مستمندان تبریز با اشاره به همکاری تنگاتنگ و مشترک شهرداری تبریز و این موسسه برای جمع آوری متکدیان حرفه ای از سطح شهر اظهار داشت: اداره کل ساماندهی آسیب دیدگان  اجتماعی در طول سال همکاری تنگاتنگی با موسسه دارد و شهرداری تبریز در سال جاری از تمامی امکانات خود برای توسعه همکاری با موسسه استفاده خواهد کرد.

وی افزود: رفع معضل تکدی گری نیازمند همکاری مشترک نهادهای مختلف از جمله شهرداری تبریز و موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز است و در این زمینه معاونت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری تبریز با تمام توان آماده همکاری مشترک است.

سرپرست معاونت خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز در پایان گفت: در راستای تقویت همکاری و همچنین ارتقا هماهنگی بیشتر در آینده نزدیک جلسه هماهنگی بین معاونان خدمات شهری مناطق و مسئولان موسسه برگزار خواهد شد.

همچنین در این جلسه همچنین مسئولان موسسه خیریه به ارائه دیدگاهها و انتظارات خود از شهرداری تبریز در راستای حمایت  از آسیب دیدگان اجتماعی، جمع آوری متکدیان حرفه ای و توانمندسازی افراد نیازمند پرداختند.

گفتنی است در این جلسه مقرر شد با حضور معاونان و نیروهای امور شهری مناطق دهگانه شهرداری تبریز جلسه مشترکی با موسسه خیریه مستمندان تبریز در راستای هماهنگ سازی فعالیت ها برگزار شود.

در پایان این جلسه با اهدای لوحی از تلاش ها و همکاری های معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز با موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز تقدیر شد.