به گزارش عصر دهیار، محمد حسین زاده شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: بدنبال بارش سنگین برف و احتمال شکستگی درختان و نهال ها، تلاشگران حوزه ی فضای سبز این منطقه، اقدام به برف تکانی و همچنین برف روبی معابر بوستان ها و پارک های واقع در سطح حوزه ی این شهرداری می نمایند. […]

به گزارش عصر دهیار، محمد حسین زاده شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: بدنبال بارش سنگین برف و احتمال شکستگی درختان و نهال ها، تلاشگران حوزه ی فضای سبز این منطقه، اقدام به برف تکانی و همچنین برف روبی معابر بوستان ها و پارک های واقع در سطح حوزه ی این شهرداری می نمایند.

وی افزود: رسیدگی و حفاظت از درختان و فضاهای سبز در فصل زمستان از جمله وظایف مدیریت های فضای سبز می باشد که در این میان برف تکانی از احتمال آسیب رسیدن به درختان، این منابع ارزشمند دراثر سنگینی ناشی از بارش برف و همچنین شکستگی آنان جلوگیری می نماید.

شهردار منطقه ۹ از عموم شهروندان و طبیعت دوستان خواست تا با همکاری و مساعدت حداکثری، همچون گذشته، یاریگر شهرداری منطقه بوده و از احتمال آسیب رسیدن به این منابع ارزشمند در اثر سنگینی ناشی از بارش برف و همچنین شکستگی و سرما جلوگیری نمایند.