به گزارش شهریار، یعقوب وحیدکیا صبح روز گذشته از ساعت ۱۰ تا ۱۲، با تنی چند از شهروندان خواهان ملاقات، دیدار کرده و به درخواست های‌شان پاسخ گفت.شهردار منطقه ۳ در ملاقات عمومی این هفته خود، به درخواست های متنوع و مختلفی همچون تخفیف جریمه و عوارض، درخواست طبقات، سایه اندازی، دیوارکشی برای ایمنی بیشتر، […]

به گزارش شهریار، یعقوب وحیدکیا صبح روز گذشته از ساعت ۱۰ تا ۱۲، با تنی چند از شهروندان خواهان ملاقات، دیدار کرده و به درخواست های‌شان پاسخ گفت.
شهردار منطقه ۳ در ملاقات عمومی این هفته خود، به درخواست های متنوع و مختلفی همچون تخفیف جریمه و عوارض، درخواست طبقات، سایه اندازی، دیوارکشی برای ایمنی بیشتر، آسفالت ریزی، فعالیت های ساخت و ساز و جریمه ماده صد و … از سوی شهروندان سطح حوزه استحفاظی منطقه با حوصله گوش فرا داده و ضمن راهنمایی های لازم، پاسخ های قانونی و دستورات لازم را به واحدها و معاونت های زیر مجموعه خود، جهت حل مسائل و مشکلات صادر کرد.
وحیدکیا در قبال تشکر و قدردانی چند تن از شهروندان از وی به خاطر استقبال اخلاق مدارانه از شهروندان و رفتار مناسب و شنیدن با حوصله مسائل و مشکلات، گفت: رفتار اسلامی و اخلاق‌مداری از اصول کار و فعالیت ما در شهرداری است و باید بدین طریق برای شهروندانی که به هر نوعی دچار مشکل شده اند، فضای آرام را برای طرح مسائل شان در شهرداری فراهم کرد.
وی خوشرویی و رفتار محبت آمیز را حلاّل بخش بسیاری از سوء تفاهمات دانسته و افزود: اگر خواهان فضایی سالم و محترمانه هستیم ما باید در رفتار اخلاق‌مدار پیشقدم باشیم.
شهردار منطقه ۳ گفت: رمز موفقیت، رفتار اخلاق‌مدار توام با عمل به قوانین است و ما هر چقدر در این راستا حرکت کنیم شاهد شهری پویا و سالم خواهیم شد.