اننتقال پرماجرا بازیکن ماشین سازی/قربانی: از گل گهر شکایت می کنیم
اننتقال پرماجرا بازیکن ماشین سازی/قربانی: از گل گهر شکایت می کنیم

[ad_1] مالک باشگاه ماشین‌سازی انتقال امیر شهیم به هر تیمی را غیر قانونی دانست. به گزارش عصر دهیار،از تبریز، یونس قربانیدر خصوص انتقال امیر شهیم به گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: من هم با امیر شهیم و هم با مسعود عبدی مالک باشگاه خیبر خرم‌آباد صحبت کردم و به آن‌ها اعلام کردم که این کار غیر […]

[ad_1]


مالک باشگاه ماشین‌سازی انتقال امیر شهیم به هر تیمی را غیر قانونی دانست.

به گزارش عصر دهیار،از تبریز، یونس قربانیدر خصوص انتقال امیر شهیم به گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: من هم با امیر شهیم و هم با مسعود عبدی مالک باشگاه خیبر خرم‌آباد صحبت کردم و به آن‌ها اعلام کردم که این کار غیر قانونی است. 

وی افزود: همان زمانی که بحث انتقال شهیم به خیبر در نیم‌فصل مسابقات لیگ یک مطرح شد او قرارداد سه ساله‌ای با ما داشت و اکنون دو سال از قراردادش باقی مانده است. ماجرای انتقال او به خیبر توسط مدیرعامل برکنار شده باشگاه ما که مُهر باشگاه را همراه خودش برده بود و در واقع جعل سند کرد، انجام شد. میثم مصائبی در تاریخ ۱۴۰۰٫۱۱٫۱۸ اخراج شده بود. ۲۰ روز قبل از تاریخ پایان نقل و انتقالات مهر را برداشته و تقلب کرده بود. سه روز قبل از پایان نقل و انتقالات عبدی با من تماس گرفت و اعلام کرد با مصائبی توافق کرده‌ایم. به او گفتم مصائبی جعل سنده کرده است. عبدی گفت طبق صحبت‌هایی که داشتیم می‌خواهیم کار اخلاقی کنیم. مصائبی حساب شخصی خودش را داده اما ما شک کردیم و می‌خواهیم این پول یعنی حدود ۶۰۰ میلیون را به باشگاه ماشین‌سازی بدهیم. به او اعلام کردم که صبح از سازمان لیگ و هیأت فوتبال آذربایجان شرقی استعلام می‌گیرم و نتیجه را حتماً به شما اطلاع می‌دهم.

مالک باشگاه ماشین‌سازی تصریح کرد: به من گفتند که حتی این بازیکن نامه خروج از استان را هم گرفته است. عبدی به من اعلام کرد جواب استعلامات را بدهید تا اگر انتقال بازیکن انجام نشد با توجه به اینکه به مهاجم نیاز داریم فکر دیگری کنیم. صبح اول وقت برای بررسی موضوع با مسئولان تماس گرفتم چون به عبدی قول داده بودم تا ساعت ۹:۳۰ صبح جواب استعلام‌ها را به او بدهم. با این حال نتوانستم با کسی صحبت کنم. هیأت فوتبال تعطیل بود و فریبرز محمودزاده هم جواب پیام‌های من را نداد. به این ترتیب ما فکر کردیم که به هر حال کار را مصائبی تمام کرده است. فکر می‌کنم روز پنجم یا ششم اسفند بود که قرار بود به عبدی جواب بدهم.

قربانی گفت: عبدی به من گفت براساس صحبت‌هایی که با مصائبی کردیم کار تمام شده است. به او گفتم اینطور نیست و مصائبی جعل کرده، او گفت ما همه کارها را انجام داده‌ایم و فقط می‌خواهیم پول را به حساب شما انتقال بدهیم. ما کار را تمام شده می‌دانیم و فقط چون مطلع شدیم او را اخراج کردید گفتیم شماره حساب باشگاه یا خودتان را بدهید تا پول واریز شود. من هم گفتم اجازه بدهید چون جعل صورت گرفته این موضوع را بررسی کنم. اگر دیدم نمی‌توانیم کاری انجام بدهیم و این انتقال به صورت قانونی بوده، عیبی ندارد بازیکن را به شما می‌دهیم.

مالک ماشین سازی با اشاره به تلاش برای کسب استعلامات لازم از سازمان لیگ و هیات فوتبال آذربایجان شرقی، عنوان کرد: کسی جوابم را نداد. تصورم این بود که کار از کار گذشته و مجبوریم این انتقال را قبول کنیم اما چند دقیقه بعد هم محمودزاده و هم ششگلانی با من تماس گرفتند. با آن‌ها صحبت کردم و گفتند نه اصلاً اینطور نیست. این کار قانونی نیست. بازیکن تحت قرارداد شما است و در مورد انتقال او شما اختیار دارید اگر اجازه بدهید این انتقال انجام می‌شود. حتی مطلع شدم نامه خروج از استانی هم وجود ندارد! وقتی یقین پیدا کردم که کار از کار نگذشته با عبدی تماس گرفتم. از او عذرخواهی کردم و گفتم شهیم بازیکن ما است و او را به شما نمی‌دهیم. ضمن اینکه اگر قرار بود شهیم به خیبر برود و رضایت‌نامه‌اش صادر شود باید پول به حساب باشگاه واریز می‌شد که این اتفاق نیفتاد. 

قربانی تصریح کرد:‌ بعد از این ماجرا به سازمان لیگ نامه زدیم و اعلام کردیم هر بازیکنی از تاریخ ۰۰٫۱۱٫۱۸ به بعد قراردادش را فسخ کرده، نقل و انتقالش غیرقانونی است. به همین خاطر شهیم به تیم ما برگشت و در نیم فصل دوم برای ما بازی کرد. بعد از این حدود یک ماه قبل خبر شکایت قشقایی آمد و ما محکوم شدیم. دوستان به قرارداد اولیه مصائبی با خیبر استناد کردند اما بعد از آن اعتراض‌مان به رأی صادر شده را به سازمان لیگ ارسال کردیم و گفتیم به هیچکس رضایت‌نامه ندادیم. انتقال شهیم هم قانونی نیست. بحثی که مطرح شده به خاطر همان قرارداد جعلی خیبر و مصائبی بوده که هیچ کجا هم ثبت نشده است. همچنین اگر شهیم بازیکن خیبر بوده قراردادش باید در سازمان لیگ ثبت می‌شد اما این اتفاق نیفتاده است. این ادعاها غیر قانونی است و ما لازم باشد از هر باشگاهی مانند گل‌گهر هم شکایت می‌کنیم.

مالک ماشین سازی گفت: من به خاطر منافع ماشین‌سازی شهیم را حفظ کردم. شایعه کردند که از خیبر و پرسپولیس پول گرفتم اما از این داستان‌‌ها روحم هم خبر ندارد. دوستان به استناد رأی اول کمیته وضعیت می‌گویند بازی‌ها باید ۳ بر صفر شود که در آن رأی هم اعلام نشده شهیم بازیکن خیبر است و فقط اشاره شده که او بازیکن غیرمجاز بوده و ما هم به این رأی اعتراض کردیم.

قربانی در مورد گفت‌وگو با مالک باشگاه خیبر و اینکه او چه نظری در این مورد دارد، عنوان کرد:‌ با عبدی صحبت کردم. او اعلام کرد از شما دلگیریم اما گفتم کار غیر قانونی انجام شده و نباید به استناد قرارداد با مصائبی برای این کار اقدام می‌‌‌کردید. به من گفت ما به استناد رأی بازی با قشقایی این کار را کردیم. گفتم شما باید با من هماهنگ می‌کردیم. مگر ما با هم توافق نکردیم و پس از آن شهیم آمد و در نیم‌فصل برای ما بازی کرد؟ به هر حال در گفت‌وگویی که امروز داشتیم او اعلام کرد منتظر جواب اعتراض شما می‌مانیم و هر رأیی که توسط ارکان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ صادر شود، مورد پذیرش باشگاه خیبر خواهد بود. 

انتهای پیام/۶۰۰۱۷


[ad_2]