به گزارش عصر دهیار نیوز، اکبر پورخردمند با ارائه گزارشی از روند تهیه برنامه‌های تکیه رمضان، توضیح داد: با توجه به وضعیت اوج‌گیری بیماری کرونا و ضرورت رعایت قرنطینه و پروتکل‌های بهداشتی، بر آن شدیم تا با تولید برنامه‌های مذهبی مناسب ماه مبارک رمضان، هم‌وطنان عزیز را در این ایام همراهی کنیم.او با توضیح روند پیشرفت […]

به گزارش عصر دهیار نیوز، اکبر پورخردمند با ارائه گزارشی از روند تهیه برنامه‌های تکیه رمضان، توضیح داد: با توجه به وضعیت اوج‌گیری بیماری کرونا و ضرورت رعایت قرنطینه و پروتکل‌های بهداشتی، بر آن شدیم تا با تولید برنامه‌های مذهبی مناسب ماه مبارک رمضان، هم‌وطنان عزیز را در این ایام همراهی کنیم.
او با توضیح روند پیشرفت برنامه‌های تکیه رمضان گفت: شهرداری منطقه یک تبریز زیرساخت‌های مناسب را جهت تهیه برنامه‌های تکیه رمضان ایجاد کرد و بدین ترتیب هنرمندان نامدار در رشته‌های مختلف خوشنویسی، نقاشی، شعر و نیز مداحان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام در مقابل دوربین تکیه رمضان قرار گرفتند. برنامه‌های ضبط شده به طور روزانه در ۱۵ روز نخست ماه رمضان از دریچه فضای مجازی، سایت‌های خبری، پلتفرم‌ها پخش شد.
شهردار منطقه ۱ تبریز با تاکید بر تولید ویژه برنامه نیمه رمضان افزود: در جشن ولادت حضرت امام حسن(ع) در نیمه ماه مبارک، برنامه‌های تکیه رمضان افزایش یافته و تلاش خواهیم کرد این برنامه‌ها جایگزین مناسبی برای برنامه‌های حضوری هر ساله مردم روزه‌دار باشد.
او با تشریح برنامه‌های نیمه رمضان گفت: با توجه به برنامه‌ریزی برای حضور میهمانان نامدار و هنرمندان سطح اول کشور در جشن نیمه رمضان، در وهله نخست هدف ما این است که عموم مؤمنان روزه‌دار و علاقه‌مند بتوانند از برنامه‌های تکیه رمضان استفاده کنند. به همین دلیل بستری محیا کرده‌ایم تا بدون کم شدن حجم اینترنت و به صورت کاملا رایگان، مخاطبان بتوانند به تماشای این برنامه بنشینند. این امکان از طریق سایت تکیه که بزرگترین آرشیو صوتی و تصویری مداحی کشور به شمار می‌رود فراهم شده‌است.
پورخردمند افزود: همچنین مخاطبان تکیه رمضان می‌توانند ویژه‌برنامه جشن نیمه رمضان را از طریق سایت و برنامه «تلوبیون» مرجع پخش زنده و دانلود فیلم و برنامه‌های تلویزیون مشاهده کنند.
شهردار منطقه ۱ تبریز در پایان ضمن تاکید بر ادامه برنامه‌های تکیه رمضان تا پایان ماه مبارک از تمامی شهروندان گرامی دعوت نمود تا از این برنامه معنوی در فضاهای تعریف شده بهره برداری نمایند.