به گزارش عصر دهیار، محمد عزتی امروز در جلسه بررسی عملکرد کمیته های همایش در محل دانشگاه علمی کاربردی شهرداری تبریز گفت: برنامه‌های علمی همایش جلوه‌های جهادی شهیدان آقا مهدی باکری و حاج قاسم سلیمانی بصورت جدی انجام می شود ور در این راستا با دانشگاههای کشور جهت مشارکت در این برنامه ملی تعامل داریم. […]

به گزارش عصر دهیار، محمد عزتی امروز در جلسه بررسی عملکرد کمیته های همایش در محل دانشگاه علمی کاربردی شهرداری تبریز گفت: برنامه‌های علمی همایش جلوه‌های جهادی شهیدان آقا مهدی باکری و حاج قاسم سلیمانی بصورت جدی انجام می شود ور در این راستا با دانشگاههای کشور جهت مشارکت در این برنامه ملی تعامل داریم.

وی ادامه داد: تاکنون ۳۵ مقاله به دبیرخانه همایش رسیده و اهتمام مدیریت شهری این است که با توجه به ملی بودن، این همایش بصورت آبرومندانه برگزار شود.

عزتی عنوان کرد: از همه اساتید، پژوهشگران و نخبگان جامعه دعوت می کنیم که در همایش جلوه‌های جهادی شهیدان آقا مهدی باکری و حاج قاسم سلیمانی در مدیریت شهری مشارکت کنند و مقاله های خود را به دبیرخانه این همایش ارسال کنند.

همایش جلوه‌های جهادی شهیدان آقا مهدی باکری و حاج قاسم سلیمانی همزمان با سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی شروع و اختتامیه آن مصادف با سالگرد شهادت شهید آقا مهدی باکری در ۱۹ اسفند برگزار خواهد شد.