اختصاص ۶۰۰ میلیارد تومان برای آزاد راه مراغه- هشترود از محل سفر ریاست جمهوری
اختصاص ۶۰۰ میلیارد تومان برای آزاد راه مراغه- هشترود از محل سفر ریاست جمهوری

[ad_1] مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی از اختصاص ۶۰۰ میلیارد تومان از محل سفر ریاست جمهوری به آزاد راه مراغه -هشترود خبر داد . به گزارش عصر دهیار،از مراغه، امیر بخشی زاده صبح امروز در  بازدید از آزاد راه مراغه- هشترود  از اختصاص ۶۰۰ میلیارد تومان برای این طرح از محل سفر ریاست جمهوری خبر […]

[ad_1]


مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی از اختصاص ۶۰۰ میلیارد تومان از محل سفر ریاست جمهوری به آزاد راه مراغه -هشترود خبر داد .

به گزارش عصر دهیار،از مراغه، امیر بخشی زاده صبح امروز در  بازدید از آزاد راه مراغه- هشترود  از اختصاص ۶۰۰ میلیارد تومان برای این طرح از محل سفر ریاست جمهوری خبر داد و اظهار کرد: در صورت تامین به موقع اعتبار ۴۸ کیلومتر از این آزاد راه سال آینده به بهره برداری می رسد .

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی گفت: از این تعداد ۴۰۰ واحد توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) با ۳۵ درصد پیشرفت در حال ساخت است.

وی  افزود: ۵۰۰ واحد نیز بصورت تعاونی به تازگی آغاز شده است.

بخشی‌زاده اضافه کرد: در شهرستان مراغه ۵ هزار و ۵۰۰ نفر برای طرح مسکن ملی ثبت نام کرده اند و ساخت بقیه واحد ها نیز به مروز زمان آغاز خواهد شد.

فرماندار شهرستان ویژه مراغه  ، خواستار تخصیص بموقع اعتبار برای سرعت بخشیدن به اجرای آزاد راه مراغه هشترود شد.

داود اسدیان گفت: روند اجرای طرح به سرعت درحال انجام است و درصورت تامین به موقع اعتبار از ترافیک جاده فعلی کم و از تصادفات کاسته می شود.

انتهای پیام/


[ad_2]