به گزارش شهریار، میر علی اصغر نساج غازانی در این خصوص اظهار کرد: پیاده راه یاد شده به طول یک کیلومتر و عرض ۲۲ متر، حد فاصل میدان اطلس تا میدان ارغوان به اجرا در می آید.وی تصریح کرد: در این پروژه علاوه بر مسیر پیاده راه، دوچرخه سواری و خودروی برقی، سایر عناصر محیطی […]

به گزارش شهریار، میر علی اصغر نساج غازانی در این خصوص اظهار کرد: پیاده راه یاد شده به طول یک کیلومتر و عرض ۲۲ متر، حد فاصل میدان اطلس تا میدان ارغوان به اجرا در می آید.
وی تصریح کرد: در این پروژه علاوه بر مسیر پیاده راه، دوچرخه سواری و خودروی برقی، سایر عناصر محیطی مانند نصب المان، مبلمان شهری و مناسب سازی برای استفاده نابینایان و افراد کم توان نیز پیش بینی شده است.
شهردار منطقه ۵ اعتبار اولیه پیاده راه شهریار را ۸۰ میلیارد ریال ذکر کرد و گفت: زمان آغاز پروژه فروردین ۱۴۰۱ بوده و تا پایان سال به اتمام خواهد رسید.
میر علی اصغر نساج با اشاره به تجربه موفق پیاده راه در مناطق مختلف تبریز یادآور شد: این پروژه ضمن زیبایی محیطی و کاهش ترافیک برای ساکنان منطقه، منجر به رونق اقتصادی اصناف مسیر خواهد شد.  
وی در ادامه تصریح کرد: در سال جدید هفت پروژه عمرانی در سطح حوزه شهرداری منطقه ۵ آغاز شده و عملیات اجرایی سه پروژه در حال اجرا نیز تسریع یافته است.
به گفته وی، با آغاز فصل کاری در سال نو و آغاز پروژه های عمرانی جدید در شهرداری منطقه ۵، شرق تبریز به کارگاه بزرگ عمرانی بدل شده است.