به گزارش شهریار، مسعود علیلو در بازدید از کوی شهید مرادی (چشمه‌لی باغ) که به همراه سهرابی مجری طرح فاضلاب استان صورت پذیرفت، با اعلام این خبر افزود: پیرو بازدید رییس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر، احداث شبکه فاضلاب این منطقه به عنوان یکی از مطالبه‌های دیرینه اهالی در دستور کار قرار گرفت و طی […]

به گزارش شهریار، مسعود علیلو در بازدید از کوی شهید مرادی (چشمه‌لی باغ) که به همراه سهرابی مجری طرح فاضلاب استان صورت پذیرفت، با اعلام این خبر افزود: پیرو بازدید رییس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر، احداث شبکه فاضلاب این منطقه به عنوان یکی از مطالبه‌های دیرینه اهالی در دستور کار قرار گرفت و طی هماهنگی‌های به عمل آمده با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان، به‌زودی عملیاتی می‌شود.
وی با بیان اینکه طول این شبکه حدود پنج کیلومتر خواهد بود، تصریح کرد: فرایند اجرای عملیات با تکمیل مطالعات و بسترسازی لازم اجرا می‌شود.
شهردار منطقه ۴ تبریز بیان کرد: احداث شبکه فاضلاب در محدوده چشمه‌لی باغ حرکتی ارزشمند از سوی شرکت آب و فاضلاب استان برای توسعه زیرساخت‌های شهری محسوب می‌شود.
علیلو اضافه کرد: این طرح می‌تواند در آینده نزدیک زمینه بهره‌مندی اهالی از شبکه فاضلاب بهداشتی و پیشگیری از آلودگی‌های زیست‌محیطی را فراهم کند.