به گزارش شهریار، محمد حسین زاده شهردار منطقه ۹ با اشاره به اینکه رشد زندگی شهری و توسعه آپارتمان نشینی لزوم توسعه بوستان ها را ضروری می سازد خاطرنشان کرد: به دلیل موقعیت جغرافیایی در شهرک خاوران، یکی از اهداف اصلی ما در این شهرک ایجاد زیرساخت ها و فضاهای مطلوب شهری جهت استفاده همشهریان […]

به گزارش شهریار، محمد حسین زاده شهردار منطقه ۹ با اشاره به اینکه رشد زندگی شهری و توسعه آپارتمان نشینی لزوم توسعه بوستان ها را ضروری می سازد خاطرنشان کرد: به دلیل موقعیت جغرافیایی در شهرک خاوران، یکی از اهداف اصلی ما در این شهرک ایجاد زیرساخت ها و فضاهای مطلوب شهری جهت استفاده همشهریان عزیز از این آب و هوا و امکانات فراهم شده در بوستان ها است.

وی افزود: عملیات عمرانی بوستان محله ای رز به  مساحت شش هزار متر مربع در حاشیه خیابان ۲۰ متری شهرک خاوران که هم اکنون در دست احداث است، توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۹ آغاز شده و با شتاب در حال اجراست.

حسین زاده با تاکید بر نقش فضاهای سبز شهری در تقویت روحیه و نشاط خانواده‌ها اظهار کرد:  علاوه بر احداث این بوستان محله ای، برای احداث بوستان های خانواده، مسافر و کودک و بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته بالغ بر شش هکتار فضا در نظر گرفته شده که در شش ماهه اول سال ۱۴۰۱ شاهد اتمام عملیات اجرایی و عمرانی این پروژه ها خواهیم بود.

وی افزود: بوستانها یکی از مهمترین فضاهای ایجاد شده در سطح محلات و یا اکسیژن شهری هستند که با احداث این فضاها علاوه بر تقویت و ارتقای سرانه استاندارد فضاهای سبز شهری، بستری برای شکل گیری فعالیتهای مشارکتی، فرهنگی، اجتماعی و تفریحی فراهم می شود.

شهرداری منطقه ۹ تلاش دارد در هر بوستان به تناسب عنوان خود امکانات ویژه و منحصر بفردی برای استفاده گروه های مختلف سنی فراهم کند.