به گزارش عصر دهیار، این اجلاس با هدف شناساندن هویت تبریز در حوزه شهرسازی و معماری و همچنین آسیب شناسی و هم‌فکری در راستای معضلات شهرسازی از جمله حاشیه‌نشینی، بافت فرسوده و… در آمفی تئاتر شهرداری تبریز در حال برگزاری است. از جمله برنامه های دو روزه این نشست برگزاری طرح موضوع و انتخابات هیئت […]

به گزارش عصر دهیار، این اجلاس با هدف شناساندن هویت تبریز در حوزه شهرسازی و معماری و همچنین آسیب شناسی و هم‌فکری در راستای معضلات شهرسازی از جمله حاشیه‌نشینی، بافت فرسوده و… در آمفی تئاتر شهرداری تبریز در حال برگزاری است.

از جمله برنامه های دو روزه این نشست برگزاری طرح موضوع و انتخابات هیئت رئیسه نشست و تشکیل کمیته های شهرسازی، معماری و بازآفرینی شهری و در نهایت اختتامیه و بیانیه پایانی و طرح موضوعات خواهد بود.

این نشست برای اولین بار توسط کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر شروع به کار کرد و دومین دوره آن در مشهد برگزار شد و در راستای برگزاری دوره سوم با همکاری اعضای شورای شهر تبریز و شهرداری کلانشهر تبریز با پیشنهاد کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر، تبریز میزبان سومین دوره این نشست شد.

گفتنی است، مجمع رؤسای کمیسیون‌های شهرسازی و معماری کلانشهرها و مراکز استان‌ها در تاریخ ۱۴ و ۱۵ بهمن ماه و به مدت ۲ روز با حضور مسئولین ملی و استانی در تبریز برگزار خواهد شد.