آذربایجان شرقی در توسعه روابط با کشور هند باید شتاب بیشتری بگیرد
آذربایجان شرقی در توسعه روابط با کشور هند باید شتاب بیشتری بگیرد

علی چگنی در ارتباط تصویری با استاندار آذربایجان شرقی، اظهار کرد: هند به لحاظ جمعیت بسیار زیاد و بازار وسیع، مقصد تجاری مناسبی برای جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود و امیدواریم نقش آذربایجان شرقی در این زمینه نقش فعالی باشد. وی خاطرنشان کرد: هند در حال حاضر، دومین اقتصاد برتر آسیاست و بر اساس […]

علی چگنی در ارتباط تصویری با استاندار آذربایجان شرقی، اظهار کرد: هند به لحاظ جمعیت بسیار زیاد و بازار وسیع، مقصد تجاری مناسبی برای جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود و امیدواریم نقش آذربایجان شرقی در این زمینه نقش فعالی باشد.

وی خاطرنشان کرد: هند در حال حاضر، دومین اقتصاد برتر آسیاست و بر اساس پیش‌بینی‌ها در آینده نزدیک به سومین اقتصاد برتر دنیا تبدیل می‌شود.

وی با بیان اینکه آذربایجان شرقی از جمله استان‌های پیشران کشور در حوزه بازرگانی و تجاری است، گفت: آذربایجانی‌ها در جای‌جای میهن اسلامی و بسیاری از کشورهای دنیا، تبلور غیرت، همدلی و کاربلدی هستند.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی تبریز؛ وی خاطرنشان کرد: مردم هند به محصولات کشاورزی و غذایی همچون سیب، پیاز و خشکبار علاقه بسیار زیادی دارند و آذربایجان شرقی می‌تواند در تأمین این محصولات نقش ویژه‌ای داشته باشد.

انتهای پیام