حمید مرادپور در جمع خبرنگاران با تاکید بر رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی و عدم برگزاری جشن‌ها و تجمعات در هوراند، افزود: با عدم توجه همشهریان به پروتکل‌ها و توصیه‌های بهداشتی هر روز به تعداد موارد بستری افزوده می‌شود به طوری که روزانه ۱۲ الی ۱۳ مورد کرونامثبت شناسایی می‌شوند. به گزارش ایسنا، وی مجموع مبتلایان […]

حمید مرادپور در جمع خبرنگاران با تاکید بر رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی و عدم برگزاری جشن‌ها و تجمعات در هوراند، افزود: با عدم توجه همشهریان به پروتکل‌ها و توصیه‌های بهداشتی هر روز به تعداد موارد بستری افزوده می‌شود به طوری که روزانه ۱۲ الی ۱۳ مورد کرونامثبت شناسایی می‌شوند.

به گزارش ایسنا، وی مجموع مبتلایان قطعی کرونا در شهرستان هوراند را ۴۷۷ نفر اعلام کرد و گفت: ۱۸۵ نفر از این بیماران شهری و بقیه از اهالی روستاها هستند.

وی افزود: با احتساب شناسایی روزانه ۱۲ الی ۱۳ مورد جدید کرونا مثبت به همراه اطرافیان بیمار (هر بیمار ۱۵ نفر) مشکوک به کرونا، تعداد افراد مشکوک هر روز در شهرستان هوراند به ۱۸۰ نفر می‌رسد.

مرادپور گفت: از آغاز سال جدید تاکنون حدود ۷۷ بیمار قطعی کرونا مثبت در هوراند شناسایی شده که آمار بسیار بالایی نسبت به ماه‌های گذشته است و این در حالی است که آمار بهمن ماه ۲۸ و دی ماه، ۵۴ مورد مثبت است.

انتهای پیام