گردش مالی و عوارض فولاد آذربایجان در تهران!
گردش مالی و عوارض فولاد آذربایجان در تهران!

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: موضوع سرمایه در گردش فولاد آذربایجان باید در اولین جلسه استانی با استاندار آذربایجان شرقی مطرح شود تا در صورت نیاز این موضوع از طریق تهران پیگیری شود چرا که این موضوع برای استان مهم است. به گزارش عصر دهیار،از تبریز،  صابر پرنیان رئیس سازمان صنعت، معدن […]



رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: موضوع سرمایه در گردش فولاد آذربایجان باید در اولین جلسه استانی با استاندار آذربایجان شرقی مطرح شود تا در صورت نیاز این موضوع از طریق تهران پیگیری شود چرا که این موضوع برای استان مهم است.

به گزارش عصر دهیار،از تبریز،  صابر پرنیان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی در نشست مشترک مدیران مجموعه صنعتی فولاد آذربایجان با اشاره به نقش بسزای واحدهای صنعتی بزرگ در اقتصاد استان اظهار کرد: فولاد آذربایجان گره‌گشای حلقه اشتغال و تولید در شهرستان میانه است.

وی افزود: تامین خوراک پایدار واحدهای فولادی در استان جزو برنامه‌های مهم اقتصادی است و در این زمینه آماده کمک به برنامه‌های توسعه‌ای صنایع بزرگ استان هستیم.

 راه اندازی دفتر اکتشاف شرکت مس در شهرستان اهر

پرنیان با اعلام خبرهای خوش در حوزه معادن استان گفت: با پیگیری های انجام شده آذربایجان شرقی سال آینده در برنامه اکتشاف ملی قرار گرفته است همچنین علاوه بر راه اندازی دفتر اکتشاف شرکت مس در شهرستان اهر، ماشین آلات مورد نیاز و تیم اکتشاف نیز در این زمینه در نظر گرفته شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی اظهار کرد: موضوع سرمایه در گردش فولاد آذربایجان باید در اولین جلسه استانی با استاندار آذربایجان شرقی مطرح شود تا در صورت نیاز این موضوع از طریق تهران پیگیری شود چرا که این موضوع برای استان مهم است.

پرنیان با اشاره به پیگیری موضوع قطعی برق صنایع گفت: خرید میلگرد در دستگاه های دولتی بررسی شود تا اگر لازم شد ظرفیت های مجموعه صنعتی فولاد آذربایجان به نهادهای مختلف معرفی شود.

وی همچنین افزود: موضوع صدور فاکتور طبق قانون از سوی فولاد میانه انجام شود چرا که وقتی کاری در استان انجام می شود باید عوارض این اقدامات به استان برگردد.

تامین مالی و تخصیص تسهیلات بانکی سرمایه در گردش، قطعی برق، بهره مندی از پروژه‌های عمرانی دولتی دستگاه های اجرایی، تخصیص زمین و تامین گاز از جمله موضوعاتی بود که مدیران مجتمع فولاد آذربایجان در این جلسه مطرح کردند.

انتهای پیام/