کاشت ٨٦ هزار بوته گل و اصله نهال و درختچه
کاشت ٨٦ هزار بوته گل و اصله نهال و درختچه

به گزارش عصر دهیار؛ رحیم اکبری خبر از گل کاری و درخت کاری انبوه در پارک ها، میدان ها، رفوژ و حاشیه خیابان ها و معابر سطح حوزه منطقه در اجرای طرح استقبال از نوروز و کاشت بهاره داد و گفت: در این عملیات ١ ماهه، ٨٦ هزار بوته از انواع گل، نهال درختان میوه […]

به گزارش عصر دهیار؛ رحیم اکبری خبر از گل کاری و درخت کاری انبوه در پارک ها، میدان ها، رفوژ و حاشیه خیابان ها و معابر سطح حوزه منطقه در اجرای طرح استقبال از نوروز و کاشت بهاره داد و گفت: در این عملیات ١ ماهه، ٨٦ هزار بوته از انواع گل، نهال درختان میوه ای و غیر میوه ای و انواع درختچه های زینتی توسط واحد سیما، منظر و فضای سبز شهری منطقه کاشته شد.
مسئول واحد سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری منطقه افزود: همچنین پارک محله ای یک و نیم هکتاری جدیدالاحداث سفیر در شهرک طالقانی نیز بعد از عملیات آماده سازی کرت ها و اصلاح خاک با خاک ریزی خاک نباتی، گل کاری و درخت کاری شد.
اکبری در توضیح عملیات باغبانی کاشت بهاره و اجرای طرح نوروزی – استقبال از بهار- بیان کرد: ٣٠ هزار جعبه گل بنفشه برای زیبایی هر چه بیشتر در مکان های مذکور سطح حوزه کاشته شد.
وی همچنین به کاشت ٣٨ هزار بوته گل شب بو، ٧ هزار اصله نهال از انواع میوه ها، ٢ هزار اصله نهال زبان گنجشک، ٤ هزار بوته از انواع درختچه های زینتی و ٥ هزار بوته از گل های فصلی اشاره کرد.
مسئول واحد سیما، منظر و فضای سبز شهری منطقه، کاشت گل و درختچه را کاری مستمر از سوی واحد فضای سبز شهری منطقه دانست و ادامه داد: برای زیبایی هر چه بیشتر معابر، رفوژ و حاشیه خیابان ها، میدان ها و پارک های سطح حوزه و افزایش شادابی و ارتقاء سطح روحیه شهروندان، به صورت منظم عملیات گل کاری و درخت کاری انجام می گیرد.