رسول وظیفه شناس در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص آخرین وضعیت پروژه گلزار شهدای ستارخان اظهار کرد: کف سازی قبوری که در یک مجموعه قرار داشتند به اتمام رسیده است و اکنون در حال تکمیل عملیات کف سازی و سنگ فرش کردن قسمت های تک مزاره هستیم. وی با بیان اینکه تا پایان تیر ماه […]

رسول وظیفه شناس در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص آخرین وضعیت پروژه گلزار شهدای ستارخان اظهار کرد: کف سازی قبوری که در یک مجموعه قرار داشتند به اتمام رسیده است و اکنون در حال تکمیل عملیات کف سازی و سنگ فرش کردن قسمت های تک مزاره هستیم.

وی با بیان اینکه تا پایان تیر ماه عملیات کف سازی تمام خواهد شد، ادامه داد: اسکلت بندی کتابخانه تکمیل و زمین ورزشی نیز کلا آماده شده است و بعد از نصب چمن در هفته آینده به بهره برداری خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: مخزن ۵۰۰ متر مکعبی نیز در حال نصب است و عملیات درختکاری نیز به اتمام رسیده و اکنون در مرحله جدول گذاری هستیم که بعد از این مرحله نصب سنگ ها را شروع خواهیم کرد.

شهردار منطقه ۱۰ کلانشهر تبریز در رابطه با مشارکت اوقاف و شهرداری در این پروژه متذکر شد: زمین از طرف اداره کل اوقاف و امورخیریه استان تحویل داده شده است و کلیه‌ی عملیات عمرانی از طرف شهرداری انجام می‌شود و حق و حقوق موقوفه هم تسویه شده است.

انتهای پیام