شهین باهر در بازدید از رپند عملیات اجرایی پل همسان کابلی تبریز با حضور محمدرضا پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی، در تشریح عملیات اجرایی این پروژه، گفت: با اتمام بتن ریزی عرشه پل همسان کابلی، این پروژه به مرحله عایق کاری رسیده و طی چند روز آینده آسفالت ریزی آن اجرایی می‌شود. وی در خصوص مشخصات فنی پروژه، افزود: […]

شهین باهر در بازدید از رپند عملیات اجرایی پل همسان کابلی تبریز با حضور محمدرضا پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی، در تشریح عملیات اجرایی این پروژه، گفت: با اتمام بتن ریزی عرشه پل همسان کابلی، این پروژه به مرحله عایق کاری رسیده و طی چند روز آینده آسفالت ریزی آن اجرایی می‌شود.

وی در خصوص مشخصات فنی پروژه، افزود: پل همسان کابلی به طول ۴۵۰ متر (با احتساب رمپ‌ها) و طول عرشه آن ۹۴ متر (به صورت فلزی) و هم‌چنین عرشه سواره رو پل ۹ متر با چهار تکیه گاه در حال اجرا است و اعتبار اولیه عملیات عمرانی آن ۱۳۰ میلیارد ریال است.

وی اظهار کرد: این پل با قرار گرفتن در مرکزی ترین مسیر عبوری شهروندان از جاده ائل گلی و به علت همجواری با مهمترین مسیر ورودی شهر از طریق دروازه تهران، نقش بسزایی در کاهش بار ترافیکی پل کابلی ایفا خواهد کرد.

به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، شهین باهر هم‌چنین از تسریع عملیات احداث رمپ اصلاحی توانیر به بلوار استاد شهریار که از پروژه‌های مکمل پل همسان کابلی به شمار می‌آید خبر داد و تصریح کرد: رمپ اصلاحی توانیر به بلوار استاد شهریار هم با ۴۰ میلیارد ریال اعتبار در یک باند رفت به طول ۳۰۰ متر و عرض ۹ متر، توسط شهرداری منطقه دو در حال احداث است.

انتهای پیام