رسول خدابخش در گفت‌وگو با ایسنا ضمن تاکید بر بازرسی های مداوم و برخورد جدی با نانوایان متخلف این شهرستان اظهار کرد: عرضه‌ی نان با پُخت آرد یارانه‌ای و نیمه یارانه‌ای به صورت بسته‌بندی در سوپرمارکت‌ها ممنوع است. وی ادامه داد: در حال حاضر  ۱۸۴ واحد نانوایی متخلف در در شهرستان اهر در حال فعالیت […]

رسول خدابخش در گفت‌وگو با ایسنا ضمن تاکید بر بازرسی های مداوم و برخورد جدی با نانوایان متخلف این شهرستان اظهار کرد: عرضه‌ی نان با پُخت آرد یارانه‌ای و نیمه یارانه‌ای به صورت بسته‌بندی در سوپرمارکت‌ها ممنوع است.

وی ادامه داد: در حال حاضر  ۱۸۴ واحد نانوایی متخلف در در شهرستان اهر در حال فعالیت هستند.

وی خاطرنشان افزود: علی‌رغم تأکید کارگروه گندم، آرد و نان شهرستان مبنی‌بر این‌که نانوایی‌ها حق تعطیلی خودسرانه در تعطیلات نوروزی را ندارند، بر اساس گزارش بازرسان در تعطیلات نوروزی اغلب نانوایی‌ها به صورت خودسرانه اقدام به تعطیلی کرده بودند، از این‌رو از سهمیه آرد این نانوایی‌ها کسر خواهد شد.

فرماندار شهرستان اهر با اشاره به تشدید بازرسی ها از روند پخت و پز در نانوایی ها نیز گفت: در بازرسی های صورت گرفته در خصوص وزن چانه ها خوشبختانه موردی مشاهده نشده ولی باید این بازرسی ها ادامه پیدا کند.

وی در پایان ضمن تاکید بر لزوم توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ سلامت مردم در نانوایی های این شهرستان ابراز کرد: ارتقای کیفیت نان یکی از مهمترین مطالبات مردم است که این موضوع باید در کارگروه آرد و نان به صورت جدی پیگیری شود.

انتهای پیام