نقاط حادثه‌خیز ترافیکی منطقه ۴، شناسایی و بهسازی می‌شود
نقاط حادثه‌خیز ترافیکی منطقه ۴، شناسایی و بهسازی می‌شود

به گزارش عصر دهیار، در جلسه‌ای که با حضور نماینده‌های استانداری، معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تبریز، سازمان حمل‌ونقل و ترافیک، پلیس راهور و نیز شهردار و جمعی از معاونین و مدیران منطقه چهار برگزار شد، نقاط حادثه‌خیز منطقه بررسی و مقرر گردید اقدامات لازم در راستای بهسازی آن صورت پذیرد.اکبر امجدی شهردار منطقه چهار […]

به گزارش عصر دهیار، در جلسه‌ای که با حضور نماینده‌های استانداری، معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تبریز، سازمان حمل‌ونقل و ترافیک، پلیس راهور و نیز شهردار و جمعی از معاونین و مدیران منطقه چهار برگزار شد، نقاط حادثه‌خیز منطقه بررسی و مقرر گردید اقدامات لازم در راستای بهسازی آن صورت پذیرد.
اکبر امجدی شهردار منطقه چهار در این جلسه با بیان اینکه برنامه‌های ترافیکی منطقه پیگیری می‌شود، تصریح کرد: این اقدامات با همکاری معاونت و سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تبریز و هماهنگی پلیس راهور، عملیاتی می‌شود.
وی با بیان اینکه تمام تلاش منطقه در راستای تأمین امنیت جانی، تسهیل در تردد، روان‌سازی ترافیک و کاهش تصادفات رانندگی است، تاکید کرد: تجهیزات و امکانات ترافیکی به صورت مستمر تقویت می‌شود.
گفتنی است در پایان این جلسه مقرر گردید به جهت ارتقای ضریب ایمنی و کاهش آمار تصادفات رانندگی، با اخذ مصوبات لازم، اقدامات پیشگیرانه صورت پذیرد.