مطالبات مردمی و مشکلات شهرستان چاراویماق به صورت ویژه پیگیری خواهد شد
مطالبات مردمی و مشکلات شهرستان چاراویماق به صورت ویژه پیگیری خواهد شد

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری گفت: مطالبات مردمی و مشکلات شهرستان چاراویماق به صورت ویژه پیگیری خواهد شد تا محقق شود.

به گزارش عصر دهیار از شهرستان چاراویماق، سیدامیرحسین مدنی، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری که در ترکیب هیات همراه رییس جمهور به استان سفر کرده است، در جلسه شورای اداری شهرستان چاراویماق با بیان اینکه هدف از سفر به استان ها شنیدن و لمس مشکلات از نزدیک و گفت و گو با مردم بوده است، اظهار کرد: مشکلات و پروژه های نیمه تمام از گذشته روی هم تلمبار شده است و بخشی از نیازها اولویت دار بوده و مردم را به رنج واداشته و ناامید کرده است.

وی ادامه داد: مشکلات شهرستان با بررسی و ارائه راهکارهای مناسب رفع می شود اما با اولویت بندی این کار باید انجام شود، پس از اتمام سفر استانی دوباره موضوعات در محضر رییس جمهوری بررسی و مشکلات اولویت بندی و اعتبارات در نظر گرفته می شود.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری با بیان اینکه منابع امروز کشور محدود است، خاطرنشان کرد: با این وجود مشکلات و مطالب مطرح شده به حق بوده و قطعا برسی خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه مشکلات شهرستان به صورت ویژه پیگیری خواهد شد تا محقق شود اضافه کرد: یکی از مشکلات اصلی که جزو مطالبات مردم بوده مساله پروژه نیمه تمام جاده میاندوآب- چاراویماق است به صورت ویژه پیگیری خواهیم کرد تا بتوانیم جزو مصوبات سفر باشد.

مدنی ادامه داد: یکی دیگر از مشکلات اساسی این شهرستان موضوع  راه های روستایی بوده که وضعیت مناسبی نداشته و ناراحت کننده است و با توجه به شرایط موجود پذیرفتنی نیست.

وی افزود: در بحث اشتغال و کارآفرینی با دستگاه های مرتبط گفت و گو کردیم تا اعتبارات اشتغال و کارآفرینی دوبرابر شود و در کنار این موضوع باید سهم ۴۰ درصدی به بحث اشتغال زنان درنظر گرفته شود.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری با اشار به مطالبات مردمی در خصوص نبود صنایع تبدیلی در حوزه غلات در شهرستان چاراویماق خاطرنشان کرد: در بحث صنایع تبدیلی و معادن باید اتفاقات ویژه ای بیفتد و  البته ین موضوع را پیگیری خواهیم کرد.