لکه گیری آسفالت معابر شهر در اولویت قرار گیرد
لکه گیری آسفالت معابر شهر در اولویت قرار گیرد

به گزارش عصر دهیار، محمدرضا قربانیان تبریزی با اعلام این مطلب گفت: با توجه به پایداری وضعیت جوی، لازم است نیروهای خدمات شهری مناطق ۱۰گانه لکه گیری و ترمیم آسفالت معابر اصلی و فرعی را در اولویت کاری خود قرار دهند. او تاکید کرد: اکیپ های آسفالت مناطق ۱۰گانه برای بهره مندی حداکثری از وضعیت […]

به گزارش عصر دهیار، محمدرضا قربانیان تبریزی با اعلام این مطلب گفت: با توجه به پایداری وضعیت جوی، لازم است نیروهای خدمات شهری مناطق ۱۰گانه لکه گیری و ترمیم آسفالت معابر اصلی و فرعی را در اولویت کاری خود قرار دهند.

او تاکید کرد: اکیپ های آسفالت مناطق ۱۰گانه برای بهره مندی حداکثری از وضعیت مساعد جوی برای عملیات ترمیم و لکه گیری آسفالت ضروری است ظرف چند روز آینده و قبل از شروع ماه مبارک رمضان نسبت به رفع کیست ها و لکه گیری آسفالت در معابر اصلی و فرعی شهر اقدام کنند.  

معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز تصریح کرد: عملیات بهسازی، لکه گیری، آسفالت ریزی و رفع کیست ها باید با فوریت در محل های مورد نیاز توسط نیروهای خدمات شهری اجرا شود تا خطرات احتمالی ناشی از وجود کیست ها در معابر رفع شده و از بین برود.

او در پایان سخنانش اظهار داشت: نیروهای ساماندهی شده در قالب اکیب های آسفالت معاونت خدمات شهری مستقر در مناطق ۱۰گانه در راستای خدمت رسانی به شهروندان به صورت منظم و روزانه عملیات بهسازی، ترمیم و لگه گیری آسفالت و رفع کیست های احتمالی را در دستور کار دارند.