قطعی سه روزه گاز و تلفن صدای اهالی شهرک شهریار هشترود را درآورد
قطعی سه روزه گاز و تلفن صدای اهالی شهرک شهریار هشترود را درآورد

یکی از اهالی شهرک شهریار در گفت‌وگو با ایسنا، خاطرنشان کرد: سه روز است که این شهرک به علت حفاری، گاز و تلفن ندارد و از علمک‌های گاز، آب بیرون می‌آید. یکی دیگر از اهالی این شهرک نیز گفت: متاسفانه پیگیری‌های ما با مسئولان و ادارات مربوطه به نتیجه نرسیده و ما مجبور شده‌ایم تا […]

یکی از اهالی شهرک شهریار در گفت‌وگو با ایسنا، خاطرنشان کرد: سه روز است که این شهرک به علت حفاری، گاز و تلفن ندارد و از علمک‌های گاز، آب بیرون می‌آید.

یکی دیگر از اهالی این شهرک نیز گفت: متاسفانه پیگیری‌های ما با مسئولان و ادارات مربوطه به نتیجه نرسیده و ما مجبور شده‌ایم تا با رسانه‌ها تماس بگیریم تا مسئولان متولی، مجبور به رفع مشکلات موجود شوند. 

وی با کنایه به وضعیت موجود، اظهار کرد: وضعیت شهرک شهریار، گل بود به سبزه نیز آراسته شد؛ چندین سال است که این شهرک با بی مهری شهرداری مواجه شده و تنها ورودی این شهرک به حال خود رها شده است. 

وی ادامه داد: از سه روز پیش، مشکلات قطعی گاز و تلفن به سایر مشکلات این شهرک اضافه شده و تا به حال رفع نشده است. 

یکی دیگر از اهالی شهرک شهریار نیز به خبرنگار ایسنا، گفت: متاسفانه ما از حقوق اولیه شهروندی در این شهرک بی بهره هستیم و چندین سال است که شهرداری نسبت به جمع آوری نخاله‌های موجود در ورودی شهرک اقدامی نکرده است. 

وی افزود: غیر از اداره آب و فاضلاب، هیچ اداره خدمات رسانی نسبت به انجام وظایف خود در این شهرک، عمل نکرده و اقدامات مناسبی انجام نداده است.

وی یادآور شد: ما باید تا چه زمانی برای احقاق حقوق اولیه خود، خواهش و تمنای عاجزانه داشته باشیم؟ آیا ما در این شهر زندگی نمی‌کنیم و عوارض نمی‌دهیم که اینطور مورد بی تفاوتی قرار گرفته‌ایم؟ 

رئیس اداره گاز هشترود در این راستا در گفت‌وگو با ایسنا، خاطر نشان کرد: مشکلات فنی به وجود آمده در شهرک شهریار به علت خاکبرداری محل احداث ساختمان بوده است و پرسنل اداره گاز از اولین ساعات قطعی، با حضور در محل حادثه نسبت به رفع مشکل اقدام کرده اند. 

حسین سلطانپور اظهار کرد: با توجه به کمبود وسایل تعمیراتی در اداره گاز هشترود، کار تعمیراتی با تاخیر روبرو شده است اما امیدوارم در ساعات آینده مشکل قطعی گاز حل شود. 

به گزارش ایسنا، مشکلات شهرک شهریار چندین سال است که تمامی ندارد و مردم خواهان رسیدگی بیشتر به این شهرک پر جمعیت هستند.

انتهای پیام