قدردانی از گلکاری های سطح شهر/ باید خرید اتوبوس را در اولویت قرار بدهیم
قدردانی از گلکاری های سطح شهر/ باید خرید اتوبوس را در اولویت قرار بدهیم

به گزارش عصر دهیار، شهرام دبیری در اولین جلسه شورای شهر در سال جدید، ضمن تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه ابراز امیدواری کرد سال توام با برکت، موفقیت و سلامتی باشد و اتفاقات خوبی برای مردم ایران رقم بخورد. دبیری با ابراز امیدواری به ریشه کنی ویروس کرونا گفت: ۲۰۰ هزار نفر به کرونا مبتلا […]

به گزارش عصر دهیار، شهرام دبیری در اولین جلسه شورای شهر در سال جدید، ضمن تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه ابراز امیدواری کرد سال توام با برکت، موفقیت و سلامتی باشد و اتفاقات خوبی برای مردم ایران رقم بخورد.
 دبیری با ابراز امیدواری به ریشه کنی ویروس کرونا گفت: ۲۰۰ هزار نفر به کرونا مبتلا و ۶۳ هزار نفر فوت شده‌اند که لازم است برای جلوگیری از شیوع پیک جدید موارد بهداشتی را رعایت کنیم.
او با بیان اینکه کمتر از نیم درصد جمعیت کشور واکسینه شده‌اند، افزود: باید این میزان ارتقا یافته و پروتکل های بهداشتی نیز به صورت کامل رعایت شود تا اپیدمی کنترل شود و بتوانیم در آرامش زندگی کنیم. 
رئیس شورای اسلامی اسلامی تبریز با اشاره به فوت پاکبان شهرداری در اولین روزهای سال جدید، این ضایعه را به خانواده مرحوم تسلیت گفته و خواستار رسیدگی به نیاز های خانواده این پاکبان شد.
دبیری با بیان اینکه فرهنگ ایمنی کار اصلا رعایت نمی‌شود گفت: امروز اگر در خیابان قدم بزنیم شاهد عدم رعایت ایمنی کار خواهیم بود که بخشی از دلایل مربوط به رانندگان و بخشی نیز به دلیل عدم رعایت ایمنی کار است و باید هرچه سریعتر نسبت به خرید جاروب مکانیزه اقدام کرد.
او ادامه داد: با توجه به اینکه بعد از اپیدمی کرونا، احتیاج بیشتری به حمل و نقل عمومی پیدا می‌کنیم، در حال حاضر ۱۲ دستگاه اتوبوس خریده‌ایم اما کافی نیستند. باید اوراق مشارکت و خرید اتوبوس ها را در اولویت قرار بدهیم چون تبریز در بین دیگر شهر از این لحاظ عقب مانده است.
دبیری تصریح کرد: اعضای شورای اسلامی شهر درباره عملکرد شورای پنجم بررسی هایی داشته باشند و باید تا آخرین روزی که مسئولیت داریم حداکثر تلاشمان را انجام داده و کارنامه خود را نیز با شفافیت تقدیم مردم کنیم.
دبیری در پایان سخنانش با قدردانی از اقدامات انجام‌گرفته در زمینه گلکاری های پارک ها و جنگل کاری ها به خصوص در تفرجگاه عباس میرزا گفت: شهرداری در پارک عباس میرزا اقدامات خوبی انجام داده است که می‌تواند قطب گردشگری باشد.