فرزاد رحمانی  در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه کارشناسان اورژانس طی سال گذشته در مجموع ۱۰۳ هزار و ۱۳ ماموریت تصادفی و غیرتصادفی تصادفی انجام دادند، گفت:  از مجموع این ماموریت‌ها ۸۵هزار و ۵۴۳ مورد ماموریت غیرتصادفی و ۱۷هزار و ۴۷۰مورد ماموریت تصادفی بود. وی ادامه داد: ۳۸هزار و ۴۶۱ بیمار غیرتصادفی و ۱۶هزار و […]

فرزاد رحمانی  در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه کارشناسان اورژانس طی سال گذشته در مجموع ۱۰۳ هزار و ۱۳ ماموریت تصادفی و غیرتصادفی تصادفی انجام دادند، گفت:  از مجموع این ماموریت‌ها ۸۵هزار و ۵۴۳ مورد ماموریت غیرتصادفی و ۱۷هزار و ۴۷۰مورد ماموریت تصادفی بود.

وی ادامه داد: ۳۸هزار و ۴۶۱ بیمار غیرتصادفی و ۱۶هزار و ۲۰۳ مصدوم تصادفی توسط کارشناسان اورژانس این مرکز به بیمارستان‌های استان منتقل شدند.

وی گفت: کارشناسان اورژانس برای ۲۴۳۹ مصدوم تصادفی اقدامات درمانی در محل انجام دادند.

وی با بیان اینکه فوتی‌های تصادفات رانندگی ۷٫۷ کاهش داشت خاطرنشان کرد: در مجموع ، فوت ۳۸۸۲ در ماموریت‌های غیرتصادفی و ۲۸۶نفر در ماموریت‌های تصادفی توسط کارشناسان اعزامی این مرکز تایید شد.

وی متذکرشد: تعداد ۴۰۴۲ بیمار تنفسی، ۳۳۶مصدوم سوختگی، ۸۸۰بیمار مغزی، ۸۶۷ مسموم مونوکسید کربن، ۴۵۷۶ بیمار قلبی از جمله بیمارانی هستند که از اقدامات نجات بخش اورژانس بهره برده‌اند.

انتهای پیام