صدور کارت بازی مهاجم اسپانیایی/ کلاس دانش افزایی خمز برای مربیان ایرانی
صدور کارت بازی مهاجم اسپانیایی/ کلاس دانش افزایی خمز برای مربیان ایرانی

مدیر باشگاه تراکتور از صدور کارت مهاجم اسپانیایی این تیم خبر داد. به گزارش عصر دهیار،از تبریز، هوشنگ نصیرزاده با ابراز رضایت از شرایط تیم، بیان کرد: خوشبختانه طی هفته‌های اخیر روند خوبی را طی کرده‌ایم و امیدواریم که این روند تا پایان فصل ادامه داشته باشد. مدیرعامل باشگاه تراکتور از صدور کارت بازی رومرو […]



مدیر باشگاه تراکتور از صدور کارت مهاجم اسپانیایی این تیم خبر داد.

به گزارش عصر دهیار،از تبریز، هوشنگ نصیرزاده با ابراز رضایت از شرایط تیم، بیان کرد: خوشبختانه طی هفته‌های اخیر روند خوبی را طی کرده‌ایم و امیدواریم که این روند تا پایان فصل ادامه داشته باشد.

مدیرعامل باشگاه تراکتور از صدور کارت بازی رومرو گومز خبر داد و اظهار داشت: پس از آنکه ITC  این بازیکن از اسپانیا به فدراسیون فوتبال رسید، کارت بازی از سوی سازمان لیگ صادر شد و رومرو گومز در صورت صلاحدید کادر فنی می‌تواند از بازی آینده در ترکیب تیم قرار گیرد.

خمز برای مربیان ایرانی کلاس دانش‌افزایی برگزار می‌کند

نصیرزاده با اشاره به تماس رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال، توضیح داد:  از آنجایی که سرمربی تراکتور جزو مدرسان برجسته یوفا در اتحادیه فوتبال اروپاست «ابراهیم شکوری» دو تقاضا از ما داشت؛ اول اینکه شرایط حضور تعدادی از مربیان ایرانی در تمرینات تراکتور جهت یادداشت برداری فراهم شود و موضوع دوم، برگزاری کلاس دانش افزایی با تدریس پاکو خمز در زمان تعطیلات نوروزی برای مربیان متقاضی در تهران یا تبریز بود که در صحبتی که با خمز داشتم با این دو خواسته موافقت کردند. این کلاس ترجیحاً در تبریز برگزار خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه تراکتور در پایان اظهاراتش با ابراز امیدواری نسبت به تداوم روند رو به رشد تیم خاطرنشان کرد: ارکان باشگاه برای موفقیت تیم همدل هستند و همانگونه که پیش از این مالک باشگاه عنوان کرده، ما علاوه بر موفقیت در فصل جاری، از هم‌اکنون برای فصل آتی نیز برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا انشالله شاهد رشد و شکوفایی توأم با افتخارآفرینی باشگاه تراکتور باشیم.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷