سامانه “سجام” ظرفیتی بزرگ برای پیگیری تخلفات انتخاباتی است
سامانه “سجام” ظرفیتی بزرگ برای پیگیری تخلفات انتخاباتی است

موسی خلیل الهی در چهارمین نشست ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی، با بیان این‌که پیشگیری از وقوع جرایم و تخلفات انتخابات در راستای برگزاری سالم و قانونمند انتخابات یکی از اولویت‌های دستگاه قضایی است، اظهار کرد: در این راستا باید تمامی اقدامات و اخبار انتخاباتی مورد رصد و پایش قرار گرفته و تمهیدات لازم اندیشیده شود. […]

موسی خلیل الهی در چهارمین نشست ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی، با بیان این‌که پیشگیری از وقوع جرایم و تخلفات انتخابات در راستای برگزاری سالم و قانونمند انتخابات یکی از اولویت‌های دستگاه قضایی است، اظهار کرد: در این راستا باید تمامی اقدامات و اخبار انتخاباتی مورد رصد و پایش قرار گرفته و تمهیدات لازم اندیشیده شود.

وی افزود: به منظور رصد و پایش فضای انتخاباتی، سامانه « سجام » قوه قضائیه در کنار ستاد پیشگیری از وقوع جرایم انتخاباتی، آماده دریافت گزارشات مردمی در خصوص تخلفات انتخاباتی است.

به نقل از روابط عمومی دادگستری آذربایجان شرقی، وی با بیان این‌که همه شهروندان می‌توانند یکی از دیده بانان دستگاه قضایی به منظور پیشگیری از وقوع جرم باشند، خاطرنشان کرد: از لحظه آغاز به کار این سامانه در استان تا به امروز گزارشات بسیاری با مستندات از طریق سامانه سجام به دستگاه قضایی ارسال شده است.

انتهای پیام