در این مراسم، سربازان ولایتمدار و جان برکف ارتش با اجرای تیراندازی توسط پیشکسوتان و یادگاران دفاع مقدس در حرکتی نمادین با آرمان‌های مقدس شهدا و انقلاب تجدید میثاق کردند. به گزارش ایسنا، امیر سرتیپ دوم ستاد امیرحسین شفیعی، فرمانده تیپ ۲۵ نیرو مخصوص واکنش سریع نزاجا در حاشیه این مراسم گفت: امنیتی که اکنون ملت […]

در این مراسم، سربازان ولایتمدار و جان برکف ارتش با اجرای تیراندازی توسط پیشکسوتان و یادگاران دفاع مقدس در حرکتی نمادین با آرمان‌های مقدس شهدا و انقلاب تجدید میثاق کردند.

به گزارش ایسنا، امیر سرتیپ دوم ستاد امیرحسین شفیعی، فرمانده تیپ ۲۵ نیرو مخصوص واکنش سریع نزاجا در حاشیه این مراسم گفت: امنیتی که اکنون ملت ایران دارند، مدیون رشادت‌های شهدا به خصوص حماسه سازی‌های نیروی زمینی قهرمان و همیشه در صحنه ارتش جمهوری اسلامی هستند. دهه و روز ارتش یادآور دلاوری مردان بی ادعا است و خانواده‌های شهدا یادگاران این مردان خدایی هستند.

وی افزود: ما به خود می‌بالیم که خادم این عزیزان هستیم و تا آخرین قطره خون پای آرمان‌های شهدا و انقلاب خواهیم ایستاد.

وی ادامه داد: روز بیست و دوم فروردین برای تیپ ۲۵ از اهمیت بالاتری برخوردار است چرا که امروز علاوه بر قرارگیری در دهه ارتش جمهوری اسلامی، سالروز شهادت شهید سرلشکر ایرج آبگون نیز هست که تیپ ۲۵ نیرو مخصوص به نام این تکاور شهید مزین شده است.

سرتیپ دوم شفیعی گفت: دلاوری‌ها و رشادت این شهید والامقام در عملیات بیت المقدس پنج، بسیار زیبا و شیوا ایثار و مجاهدت در راه پاسداری از ملت شریف میهن عزیزمان را به همگان بیان می‌کند. او الگوی تمام تکاوران ارتش بوده و پوشیدن لباس تکاوری برای بنده و همرزمانم در تیپ ۲۵ باعث غرور و افتخار است.

انتهای پیام