درصد بالایی از موانع تولید در خود استان قابل حل است
درصد بالایی از موانع تولید در خود استان قابل حل است

یونس ژائله در دیدار نوروزی با استاندار آذربایجان شرقی وجود همدلی و هماهنگی مابین مسئولان استان را نعمتی بزرگ برای استان دانست و گفت: با توجه به شعار سال، امسال وظایف خطیری بر عهده داریم و در این شرایط نیازمند تدوین نقشه راه برای خود هستیم تا به درستی قدم برداریم. وی ادامه داد: واحدهای […]

یونس ژائله در دیدار نوروزی با استاندار آذربایجان شرقی وجود همدلی و هماهنگی مابین مسئولان استان را نعمتی بزرگ برای استان دانست و گفت: با توجه به شعار سال، امسال وظایف خطیری بر عهده داریم و در این شرایط نیازمند تدوین نقشه راه برای خود هستیم تا به درستی قدم برداریم.

وی ادامه داد: واحدهای تولیدی استان آذربایجان شرقی در سال ۹۹ با همت و تلاشی مضاعف نه تنها در راستای حفظ اشتغال قدم برداشتند؛ بلکه زمینه افزایش اشتغالزایی در استان را فراهم کردند.

رییس اتاق بازرگانی تبریز همچنین از رشد ۲۰۹ درصدی صدور گواهی مبدا توسط اتاق تبریز برای صادرات از آذربایجان شرقی طی سال گذشته نسبت به سال ۹۸ خبر داد.

وی با اشاره به افزایش صادرات از استان در سال گذشته نیز گفت: تنها در روز آخر عید، شاهد صدور بالاترین تعداد گواهی مبدا تاریخ اتاق بودیم و از سوی دیگر میزان صدور گواهی مبدا برای صادرات از استان در سال ۹۹ نسبت به سال ۹۸، ۲۰۹ درصد رشد داشته است.

وی با انتقاد از عملکرد بانک ها در تامین مالی و ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی و صنعتی گفت: متاسفانه در این خصوص به درستی عمل نشده است که باید در سال جدید، فکری در این زمینه شود.

رییس اتاق بازرگانی تبریز همچنین بر لزوم اجرایی شدن تمامی مصوبات شورای گفتگوی استان تاکید کرد و گفت: برای برداشتن موانع، نمی توانیم با این مانع ها مدارا کنیم؛ چراکه مشکلات گاه زاییده ملاحظه کاری ها هستند.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی تبریز؛ همچنین در این جلسه، ابوالفتح ابراهیمی، سید یوسف حسینی، قاسم قویدل و سونیا اندیش به عنوان اعضای هیات رییسه و هیات نمایندگان اتاق تبریز به بیان دغدغه و دیدگاه های خود پرداختند.

انتهای پیام